Dil SeçeneğiAnother Life 1.Sezon 5.Bölüm

 25 Oca 19  |   8
Sinema Modu İzledim

Yorumlar (8)

Yorum yazabilmek için Giriş yapmalısınız.

  1. @engin102

    o kadar cool okadar muhteşem insanlar hepsi nirnvanaya ulaşmış üstün ırkın son demleri sanki ilk defa dünya tarzı bir gezegene iniyorlar 3 dakka geçmeden kişisel sorunlarını tartışmaya başlıyorlar :D yeni gezegeni siktirett abi ne varkı mk ot çöp böcek oksijen su göl filan :D yahu bu yönetmenler harbiden ne den bu kadar slak olurlar ya yahu izleyiciye ilk defa bir gezegene indiğinizi hissettirin o heyecanı farkı yaşatın telkinde bulunun oyuncuya illa süre doldurmaya çalışacaksanız bu yönde süre doldurun ikili konuşmalar ile süre doldurmayın . misal gelmiş geçmiş en muhteşem dizi game of thrones ten örnek vericem son bölümde dizinin finalinde ejderhanın annesi nin tek sevdiği adam jon snow ejderhaya bindiği halde o kadar samimiyet varken bile son sahnede ejderhayı görünce korkusunu o kadar hissettiriyorduki ekran başındaki seyirciye yani insan olayın içine giriyordu :D ama bu tarz konusu harika ama yönetmenliği sıfır dizilerde insan izliyor yaşamaya çalışıyorsun diziyi yeni bir gezegene inmişin 3. dakkadan sonra dıdının dıdısının kişisel problemlerini tartışırken buluyorsun :D lan be aptal yönetmen insan askere gittiğinde en basit örnek o ortam farkı o bilinmezlik insan tuvalete gitmeyi unutuyor be deyyyusss yönetmen değil geçmişi tartışmayı :) yahu böyle canım konuları bütçe ne kadar düşük olursa olsun sırf beşpara etmez zihni dar yönetmenler yüzünden katlediyorlar yaa :D sinir oldum

    0 0
  2. @aksu09

    Odiseus’un maceralarını hatırlattı bana

    0 0
  3. @jessyblue

    olayı birde karşı taraftan(yaratıklar) dinleyelim hoş izlemeyenler bir şey anlamaz ama spoiler alarmıı
    “her sene yaptığımız gibi hamdi abilerle birlikte yeraltı pikniğine gitmiştik hakim bey,bu arada arkadaşlar hoop diye havadan piknik alanımızın üstüne indi,ne ayak laa bunlar diye bakarken eciş bücüş hareketlerle toprak üstünde yürümeye başladılar.hanım korktu cocuklar ağlamaya başladı baba baba diye.bizde ne yapcaklar diye beklemeye başladık.sonra hamdi abi sinirlendi ben bi konuşayım şunlarla dedi,dur abi yapma cıkma yüzeye dediysekte dinlemedi.sonrası malum hamdi abiyi infaz ettiler.şikayetciyiz hakim bey,kendi dünyaların icine ettiler bizimkisine göz diktiler.birde o kargaşada yeni doğan bebemizi kacırmışlar,alcak namuzsuzlar.

    1 0
  4. @herrkuskonmaz

    uzay gemileri ve orgy.. hm tabii neden olmasın

    1 0
  5. @gblack

    Yahu bu kadar geri zekalı bir ekiple atmosfer dışına çıkmak bile başarı. Her bölümü ayrı bir b movie gibi. Tür bilimkurgu – action ama dizide bilim namına hiç bir şey yok.

    3 0
  6. @safirayna

    Ne silahmış arkadaş, 1000 yıl sonraki uzay filminde bile kullanacaklar galiba. PA-90

    0 0
    • @erolbey

      Harikadır. Öyle güzelki onunla ateş etmek. Muhteşem bir silahtr.

      0 0
  7. @Znationfan

    Ohaa patron dediler kaşar çıktı !!!

    4 -2