Dil SeçeneğiBoku dake ga Inai Machi 1.Sezon 8.Bölüm (Episode #1.8)

 26 Şub 16  |   14
Sinema Modu İzledim

Yorumlar (14)

Yorum yazabilmek için Giriş yapmalısınız.

    Tüm Yorumlar

  1. @bencecomic

    çok üzücü

    0 0
  2. @Kruvasan

    Al işte böyle şeyleri izleyince üzülüyom ruh halim değişiyo psikolojim bozuluyo :(

    0 0
  3. @Melisaycadeniz

    Sabirsizlikla bekliyorum

    0 0
  4. @jacketneo

    öğretmen olduğunu düşünmüyorum bence kesinlikle satorunun o büyük arkadaşında sıkıntı var

    0 0
  5. @malafatrosto

    Sonu ayrı bir güzeldi. Deadman Wonderland’den sonra izlediğim en iyi anime diyebilirim. Pek bu tarza girmese de yine de tema olarak benzer animedir. İçinde savaş falan var ama dram konusunda altta kalır yanı yok, yani öneririm. Bence katilin öğretmen çıkmaması durumunu kullanacaklar herkes öyle beklerken saçma sapan biri çıkacak. Eğer öğretmen çıkarsa basit olur bu animeden fazlasını bekliyorum :)

    0 0
  6. @Arslan34

    bu tarz anime bilen varsa yazabilir mi acaba çok güzel bi kurgu var çoğu diziden kaliteli bir yapım

    0 0
  7. @Grandine

    kayo ağlarken gözleri dolmayan ağır odundur..

    5 0
    • @WildGenie

      Ağladım be :'(

      0 0
  8. @Ofpuf

    Animasyon diziye ağlanır mı? Ağlanıyormuş

    2 0
  9. @AWay16

    demedi demeyin katil kesin öğretmen bak şuraya yazıyorum

    0 0
  10. @dante07

    Yine guzel bi bolumdu, bu arada bu bolumu izlerken bi sey dikkatimi cekti, baslangicta jenerik muzigiyle beraber oynayan kisim(adini bilmiyorum) orda bizim satoru film seritlerinin arasinda tekme atiyo sonrasinda gelen sahnede satoru arka planda onde once annesi sonra is yerindeki kiz sonra hinazuki cikiyo ardindan ucu birden gozukuyo arkada yine satoru ve sonra arkaplan kirmizi oluyo ve katil cikiyo yuzude gayet gorunur durumda ama ben yinede kim oldugu hakkinda bi fikir sahibi olamadim

    1 0
    • @Arslan34

      Aynen dediğin gibi ama adamın yüzü tanıdık gelmedi zaten bölümlerde de yüzünün bir tarafı nerdeyse gözüküyor

      0 0
  11. @ysfnsr772

    abi güzel ya the walkingden daha çok bunu bekliyorum

    0 0
  12. @koska44

    Bütün piçlikleri yapan kesin aha öğretmen bakında görün

    0 0