Dil SeçeneğiColony 1.Sezon 6.Bölüm (Yoknapatawpha)

 19 Şub 16  |   23
Sinema Modu İzledim

Lachrimae
altyazı çevirmeni.

Yorumlar (23)

Yorum yazabilmek için Giriş yapmalısınız.

    Tüm Yorumlar

  1. @askinchef

    Bu kadın az o…. değil haa terörist gibi Sinir etti beni

    Spoiler içeren alan!
    0 0
  2. @aerias

    dizi çok başarılı: nazi almanyasının amerikan versiyonu, naziler yerine uzaylılar. açık alanlarda geçmesine rağmen baskıyı, klostrofobiyi hissettiriyor. e uzaylı da var daha ne olsun :)

    0 0
  3. @Scarface34

    Bu onlar dedikleri kim mk. Uzaylılarsa eğer o koca koca duvarları kim için yaptılar mk. Adı üstünde UZAYlı yerdeki duvardan mı geçemeyecek.

    0 0
    • @RETRO13T

      Duvarı yapan zaten uzaylılar…

      0 0
  4. @UnnaturalDNA

    Çok çok iyi bir dizi olmayabilir ama her geçen bölümde çıtayı bir yukarı taşıyor. bence çoğu dizinin yapamadığını yaparak izlemeyi hakediyor :)

    2 0
  5. @ ?

    klasik uzaylılar amerikaı işgal eder sanaryosuna değişik bir gözle bakan bir senaryo…
    her bölüm gizem aralandıkça daah iyiye gidiyor…
    ama hala fazla gizem var fakat son iki bölümdür aksiyon ile kurtarıyor yinede fazla gizem seyirci usandırır…
    sonunda lost hayal kırıklığına çevirmesinler de işi az olsun öz olsun tadında olsun yeter…

    1 0
  6. @Fxogame

    dizi güzel gidiyor

    0 0
  7. @yuco321

    Ayrıca bu dizinin popüler dizilerin arasında olması lazım kesinlikle oradaki bir çok diziden daha iyi.

    4 0
  8. @Revolta

    dizi her bölüm çitayı arttırıyor sanırım

    1 0
  9. @texas holdem

    Şu dörtgözle nigga nın pert olacağı bölümü merakla bekleyeceğim…

    1 0
  10. @BatuhanB.

    Kolonilerin dışındaki yer ne halde kimse bilmiyor.Ve ne olduğunu söylemiyorlar.Eğer 2.sezon da Koloniden kaçmaya çalışıp o yerlerde geçerse,dizi çok pis yürür.Ayriyetten en rütbeli kişiler bazı uzaydan gelen kişiler galiba konuşmaya bakacak olursak;
    +Neye benziyorlardı
    – Evrende ne kadar küçük olduğumuzu hissettim.

    1 -1
  11. @BatuhanB.

    Bu dizi Türkiye’de hala ilgi görmüyor fazla.Umarım görür

    2 0
    • @spartacus9159

      nasil gorsun birader ortalama iq 89

      3 0
  12. @melo85

    Bu bölüm çok iyiydi :)

    0 0
  13. @yuco321

    Gördüğünüz gibi dizi bir şeyi gösterdi bizi synder gibi adamlar her zaman üstte ve bir şekilde paçayı sıyırırlar bu bölümde de bunu görmüş olduk yavşak olan yaşıyor dünyada.

    6 -2
  14. @Durdane

    güzeldi .. Dizinin bölümlerinde californication’ nun bölümleri niye var ????

    0 0
  15. @solayagim

    6 bölüm oldu artık işgalcilerin uzay gemisini falan arada bir gösterse fena olmayacak!

    6 0
  16. @wody06

    çok teşekkür ederiz verdigin emek için :)

    0 0
  17. @Ramoveko32

    Kardeşim ne zaman gelecek altyazı yeter. Sabahtandır demiyim demiyim diyorum tak etti canıma.

    2 -12
    • @ ?

      madem canına tak etti .. o zamanı İngilizce öğrenerek geçir veya faydalı bi şey yap . bu insanların da bi işi hayatı var sırf siz sabırsız insanları menmun etmek için yaşamıyorlar.. hem bedava izliyorsun hem dert yanıyon.. alt yazı ne zaman hazır olursa atıyorlar zaten . sanki ayda 30-50 lira bir servise üye olmuş da , dert yanıyor sanki nerde bu hizmet o kadar para veriyoz hesabı..

      24 -5
    • @ ?

      o -1 sanırım @Ramoveko32 dan geldi :))

      0 0
  18. @oyaaoz

    merakla bekliyoruz

    1 0
  19. @Lachrimae çevirmen

    Kaynak altyazının çıkmasını bekliyoruz, çeviri durumunu https://twitter.com/GenialWarlike adresinden takip edebilirsiniz.

    1 -6

Bu bölümü beğendiniz mi?