Dil SeçeneğiDamien 1.Sezon 10.Bölüm Sezon Finali (Ave Satani)

 10 May 16  |   73
Sinema Modu İzledim

Nevermind
altyazı çevirmeni.

Yorumlar (73)

Yorum yazabilmek için Giriş yapmalısınız.

    Tüm Yorumlar

  1. @mercedessoledad

    destansı bir final olmuş.. vatikan keşke kurguyu sanatı ayırt edebilseydi ya da bu kadar müdahale etmesine izin verilmeseydi..

    Spoiler içeren alan!
    damien in son sahnedeki bakışı artık tamamen karanlık tarafta olduğunu kabul etmesi ve bununla mutlu olduğunu gösteriyor 2.sezon olsaydı muhtemelen iyiliğe asla dönmeyecek bir damien izleyecektik :(
    0 0
  2. @byserkan

    vatikan bitirdi diziyi

    0 0
  3. @byserkan

    böyle dizi iptalmi edilir lan tam oldu sonunda dedik bitti.

    0 0
  4. @theworst

    ulaa ne demek 2.sezon yok devamını hayal gücüme bırakamam ben o sezon buraya gelecek!!

    0 0
  5. @yelda34

    seyretmeyen kalmasın. soluksuz izledim. 2.sezon iptal edilmiş demişler üzüldüm asıl şimdi devamı çekilmeliydi. bu arada sana da teşekkürler dizibox..

    0 0
  6. @JohnnyQuid

    Yaşlı teyze kesin Mardinli.

    2 0
  7. @mxm

    Aslan Damien yürü be… Bu arada ihtiyar hatunu da değiştirmeselerdi iyi olacaktı eski hatun daha uyumluydu daha etkileyiciydi, gizemli, korkutucuydu :)

    0 0
  8. @yamanmurat

    dizi iptal olmuş

    0 0
  9. @lemoncologne

    Arkadaslar sonradan degismezse 2 sezon onayi alamadi dizi. Gecmis olsun.

    2 0
  10. @Shaman

    Bu dizi bir çok gerçeği gösteriyor aslında. Örneğin ışığı getiren Lucifer ‘dir. Daha ilginç olan Vatikan’ın ABD’deki gözlem evinin de adı Lucifer’dir.

    0 0
  11. @Ardalya

    Harika bitti

    0 0
  12. @AtaPark61
    Spoiler içeren alan!
    Benim anlamadığım bir şey var. Damien “father” diye tanrıya sesleniyor. Ama Damien’a tanrı diyorlar.
    2 0
  13. @FatihSom

    Bu mudur budur bu nasıl bir finaldir. Yeni sezonu nasıl bekleyeceğim yaktınız bizi kor ateşlerde filminde ötesinde kaptırdı gidiyor seyretmeyen arkadaşlar baştan alın sona gelince yeni bölüme yetişmeden su gibi seyredeceksiniz. Teşekürler teşekürler dizibox ailesi….

    0 0
  14. @MeloHano

    Abi bu adama hastayım yaa bakışını yerimm :)

    1 0
  15. @kostebek09

    yeni sezon ne zaman başlıycak çok süper olmuş final ??????????????

    0 0
  16. @minarytha

    MÜĞĞ KEMM MELL

    0 0
  17. @Coca cola

    En son sahnede Merlin`i hatırladım nedense, çok güzel bi sezon finalıydı.
    Teşekkürler canım❤Dizibox`um❤
    Teşekkürler ❤Nevermind❤

    0 0
  18. @zeykoli

    Fena sezon finali yaptılar. Kanal onay vermezse çok şey kaybeder dizi tuttu çünkü.

    5 0
  19. @zynkrgn

    anam anam damıen geçme kotu tarafa…gercı son bakışları fenaydı…

    0 0
  20. @texas holdem

    Son 2 bölüm muhteşem olmuş…Bambaşka bir boyuta geçti dizi… 2. sezon olmazsa büyük kayıp olur…Tam kıvamını bulmuştu dizi…

    11 0

Bu bölümü beğendiniz mi?