Dil SeçeneğiDeadly Class 1.Sezon 5.Bölüm

 14 Şub 19  |   59
Sinema Modu İzledim

Çeviri Durumu:
%100 çevrildi.

elnikurt
altyazı çevirmeni.

Yorumlar (59)

Yorum yazabilmek için Giriş yapmalısınız.

    Tüm Yorumlar

  1. @doctorstorm

    Marcus neden Alperen Duymaz’a benziyor? djkahkjhfksjhmafgb

    0 0
  2. @Elfse

    Ne harika bir bölümdü…

    0 0
  3. @iwasbornblack

    Marcus nasıl bir o***pusun acaba önce birinin elini tut umut ver sonra diğerini öp işi pişirmeye kalk, Saya ile beklemiştim oysa son sahne üzdü…

    0 -2
  4. @stalkeruser1

    daha bölümü açmadım ama bu kadar yorumdan nasıl bir bölüm olduğunu tahmin edebiliyorum harika dizi yyaaaa

    0 0
  5. @Pikksu
    Spoiler içeren alan!
    Tamam Chico’nun yaptığı hareketler saçmaydı falan ama ben onu sevmiştim :( bu şekilde ölnesi koydu aga b
    2 0
    • @doctorstorm

      Bölümü izlemeden önce kendi mallığımla spoiler yedim şuan… :(

      1 0
  6. @Semzeh

    Resmen öldüm sanki asisti ben içtim bu nasıl bölüm seri devam

    1 0
  7. @zer0_gr
    Spoiler içeren alan!

    Chico hak ettin sen bunu.
    Sen omzuna dokundu diye çocuğu bıçakla ama sevgilini s**cekken yakaladığın marcus u sadece tekmele.

    2 0
  8. @ADIYEKEFE
    Spoiler içeren alan!
    ulan ne tripmiş be :D
    1 0
  9. @sunpaladin

    efsane bir dizi. boş yere çamur atmanın anlamı yok

    3 0
  10. @cedric_diggory
    Spoiler içeren alan!

    Herkes öldürür sevdiğini…:’)

    Spoiler içeren alan!

    /

    3 0
  11. @emirhan0192

    Abiii bu nasıl bır bolumdu ya hafıf uykulu bır sekılde ızleyınce kafam o kadar guzel yatıstıkı ve son sahnedekı gun batımı. mavı fıltre ve muzık efsaneydı

    0 0
  12. @Nisanurrkocc

    Şimdi vegas düşünsün :)

    1 0
  13. @QuakeWatso

    Evet arkadaşlar uyuşturucunun zararları adlı kamu spotu bölümümüzü izlediniz teşekkürler

    Spoiler içeren alan!
    Son sahnede Saya üzdü be:(
    1 0
  14. @tsigalko

    Ama kafamız nasıl güzel

    3 0
  15. @Miaamai
    Spoiler içeren alan!
    asıl olay Maria ve Saya arasında geçecek gibi duruyor. İkisi de aşık oldu galiba Marcus’a :/
    1 0
  16. @cokuzaklara

    chico bu sonu haketmedin dostum..

    2 -2
  17. @Papatyakiz

    Son 10 dk hariç bi halt yok bölümde. Saçma sapan uyuşturucu tripleri dizi aksiyon değil animasyon sanki. Bidaha yorum okuyup bölüm izleyen..

    4 -3
    • @bussye

      çizgi roman uyarlaması olduğu için öyle

      0 0
  18. @jughead

    oha kaç yıllık dizi takipçisiyim ben böyle bir bölüm izlemedim. görüntü yönetmeni başarılı.

    1 0
  19. @olurfilan

    Bi ara son sahne bad trip mi filan diye dusundum gercek oldu üzdü

    0 -1
  20. @Leqendpro

    ulan kaç gündür bekliyorummmmm

    0 0