Fragmanı izle Deadly Class

Deadly Class

imdb: 8.6

Deadly Class uyarlaması 80’lerde geçen karanlık bir hikayeyi işliyor. Evsiz bir genç, yalnızca seçkin ailelerin çocuklarını kabul eden özel bir okula kayıt olur. Bu aileler aynı zamanda dünyanın en güçlü suç örgütleridir. Talihsiz genç, bu düzende ahlaki değerlerini de koruyarak hayatta kalmaya çalışacaktır.

Deadly Class'ın oyuncu kadrosunda Benedict Wong, Benjamin Wadsworth, Lana Condor, Maria Gabriela de Faria, Luke Tennie, Liam James ve Michel Duval gibi isimler boy gösterecek. Yürütücü yapımcı kadrosunda ise Remender, Feldsott, Joe Russo, Anthony Russo ve Mike Larocca görev yapıyor. Çizgi romanın yaratıcısı Rick Remender’ın imzasıyla ekrana taşınan dizi 2019'da içerisinde prömiyer yapacak.

Yorumlar (56)

Yorum yazabilmek için Giriş yapmalısınız.

    Tüm Yorumlar

  1. @doctorstorm

    Başlamadan önce öğrenmiştim 2. sezonunun olmayacağını. Ama bitirdikten sonra gördüm ki cidden yazık etmişler. 2. sezonu hak eden bir dizi olduğunu düşünüyorum. Keşke bir şans verseler…

    0 0
  2. @ssudesafakk

    aha ben yine aşık oldum ajdaldklas

    0 0
  3. @Aiszeze

    diziyi izleyenlerden sonra yakından takip edenlerim bu dizinin Netflixte olmaması anlaşmanın kendi kanalı sonucunda iptal olması cidden üzüyor inşallah bi süprize uğrarız gençler… :)

    1 0
  4. @Lilsbge

    Netflix sahip çıksa diziye mükemmel olur

    0 0
  5. @Onurtasdeler

    2. Sezon iptal :(

    0 0
  6. @ceyhun0698

    Şu dizinin 2.sezonunun iptal edilmiş çok sinir bozucu be

    0 0
  7. @wlilsad

    2.sezon ne zaman geleceekkk

    0 0
    • @Aiszeze

      maalesef kanal ile anlaşma iptal oldu 2. sezon yok :(

      0 0
  8. @dmage

    7. bölüm ne zaman gelicek?

    0 0
  9. @alhfacair

    Rick Remender’in aynı isimli “comic book” serileri temel alınarak uyarlanan bir dizi, Deadly Class. Eğer hikaye örgüsünü yanlış hatırlamıyorsam, oldukça paralel gidiyor dizi çizgi romanla (comic book) . Bu yazıyı yazarken 5. bölümü bitirdim; ancak devamını çok merak ediyorum ve yeterli İngilizcem de var diyenlerdenseniz ufacık bir aramayla comic book’ ları rahatlıkla bulup okuyabilirsiniz. Azizim ben izleyerek seviyorum hikayeyi hazır yiyici/ tüketiciyim derseniz de kimseyi yargılamam size kalmış. Fakat çizgi roman/manga gibi edebiyat türlerini tatmak ayrı bir kültür ve zevktir. Emin olun ki çizgi romanını okuyup ayrıca yönetmenin yorumuyla izlemek çok daha farklı bir keyif.

    Ayrıca çizgi romanları okuduğunuzda, romanda “ilüstire” edilmiş sahneleri gördüğünüzde diziyi izlerken o sahneleri yakaladığınızı keşfedeceksiniz. Ufak bir örnek vermem gerekirse “Sin City” filmi ve aynı şekilde “Preacher” (özellikle bu ikisi) buna çok güzel örnekler. İzlemeyenlere bu ikisini de kesinlikle tavsiye ederim.

    Bu tarz comic book’ lar, özellikle kalitelilerse, var olan sistemin çarpıklıklarını ve eleştirisini kendi “üslup”larıyla ele almalarıyla bilinirler. O yüzden bunlar özellikle DC ve Marvel Comics türevi BS yapımlarla karşılaştırmamanızı ayrıca önerir, kendinizi hikayeyinin akışına bırakarak keyifli anlar yaşamanızı salık veririm :P

    Benden bu kadar…

    10 -2
    • @klausisdaddy

      GErçekten çok güzel açıkladın. Ben comic book unu okuyorum. Baş kahramanın hisleri daha net anlatılıyor orda. Dizide paralel gidiyor evet ama Saya rolünde oynayan kızın fazla takıntılı fanları yüzünden diğer karakterler pek değer görmüyor. Örneğin çizgi romanda ve dizide de favorim olan Maria karakteri gibi.

      1 0
    • @klausisdaddy

      İki sene önce keşfetmiştim Deadly Class’ı. Preacher’ın Comic Book’unu okurken ahaha :D

      1 0
  10. @M3rt

    Yani keyifli vakit geçirten, kurgusu çok çok abartılı olmayan ama izlerkende sıkmayan bir yapım. Oyuncuları güzel seçilmiş, hemen bağlanacak bir karakter buluyorsunuz izlerken. 8/10

    0 -3
  11. @musa1986

    abi adamlar nasıl manyak bir senaryo yapmışlar bu nedir ya merakla bekliyorum diğer bölümlerini

    3 0
  12. @erdem__353

    4.bölüm 7 Ocak’ta çıkar diye düşünüyorum .

    1 -2
  13. @Alkanxozer

    4. Bölüm ne zaman bilen var mı?

    0 0
  14. @meloneso

    Keşke çoook sonradan keşfetseydim. Bu şekilde bölüm beklemek çok sıkıcı.

    1 0
  15. @AiLana

    çok havalı bişeye benziyo

    0 0
  16. @dmage

    Bu dizi çok güzel
    bunun gibi dizi önerisi yapıcak varmı

    0 0
  17. @busrauzuner

    ulan gün sayıyorum dizi için ders çalışamaz oldum :d

    0 0
  18. @AAiXX

    @admin hadi 3.bölüm ne zaman

    2 0
    • @GrimFlyy

      emin miyiz çarşamba olduğuna

      0 0
    • @GrimFlyy

      reis yarın geliyomuş

      0 0
  19. @ibrahimcyx

    son zamanlarda çıkan en iyi dizilerden biri diyebilirim şu 2 bölümünü izledim sadece ve diğer bölümü sabırsızlıkla bekliyorum çok açık bi senaryo yapmışlar çünkü, konu bakımından cok geniş , beklemedeyim

    2 0
  20. @GrimFlyy

    yeni bölüm ne zaman gelecek bilgisi olan var mı

    0 0
    • @AAiXX

      her hafta çarşamba geliyor

      0 0