Fragmanı izle Future Sex

Future Sex

imdb: 5.7

Uzak bir gelecekte, teknolojinin insanların cinselliğini boyunduruk altına aldığı bir dünyada yaşayan insanlara dair küçük hikayeler izleyeceğiz.

Yorumlar (7)

Yorum yazabilmek için Giriş yapmalısınız.

  1. @whosayin97

    öyle bir dizi ki izlemeseniz bir şey kaçırmış olmassınız.

    0 -1
  2. @AiLana

    altered carbon tarzında. izlerim

    1 0
  3. @theguzey

    Dizi gelecekteki cinsel hayatı anlatıyor bu kısımda birkaç bölümden bahsettim okursanız daha net anlarsınız

    Spoiler içeren alan!
    VR ile kişiler sanal sex yapıyor ve sonunda masturbasyona başvuruyor gerçek ilişkiler bitiyor evlilik veya çocuk yapma saçma bişey oluyor.
    Başka bölümde kişiler ilişkiye girerken AR başlıklar takıyor ve kendi oluşturdukları avatar olarak görünüyolar.
    Bir başkasında kadınlar erkeklerle ilişkiye girmeyi küçük düşürücü ve yetersiz görüyor artık sex robotları ile ilişkiye girmeye başlıyorlar yani tekrardan evlilik aşk gibi şeyler ortadan kalkmış sadece zevk işine dönmüş oluyor
    0 0
  4. @kraliceari

    Valla beş bölüm izledim şans verdim. Zaten baya kısa dizi süresi ama harbiden bu nedir?
    Black Mirror ile ortak yapılan birşey değilse kesinlikle kopya. Cakmaninda çakması hemde
    Zaten ismimden belli sex ile ilgili ama arkadaş bari biraz bilgi veren bir konuda çekin. Gelecek zamanları gösteriyor bunu anladık da hangi gelecek bu? Teknolojiyi gösteriyor okey ama o nasıl gelişmiş o kadar. 15 dk çekeceğine 30 dk çek adam gibi bilgi vererek çek. 3 boyutlu gözlük takip seks yapıyorlar yada ilaçla gerçek seksi yapmak yerine videolarla tatmin oluyorlar. Madem bu denli black mirror gibi yapacaksınız başı sonu olsun. Konulu pornoya bağlamışlar

    Spoiler içeren alan!
    2 -3
  5. @traBolic

    Black mirror tarzı bir şey ama genellikle cinsel hayatı ele alıyor. Keyif için izleme niyetiniz varsa, back off :)

    0 -1
  6. @M.KURT

    indirmeden izleyin pornografik içerikli bildigin konulu :)))

    1 -2