Fragmanı izle Insatiable

Insatiable

imdb: 6.6

Yaşadığı zorbalık karşısında hakkını aramaya çalışan Patty, intikam almak için büyük bir değişimin içine girecektir.

Yorumlar (25)

Yorum yazabilmek için Giriş yapmalısınız.

    Tüm Yorumlar

  1. @mavis2005

    Ben ilk başta film sanıyordum, bi 6 ay önce filan kskdkskf. Sonra karantina günlerinde sıkıldığım için bakıyım dedim ve dizi olduğunu farkettim. Yorumlara bakarak izlemeye karar verdim ama acaba izlemesem mi diyordum. Ama iyiki izlemişim ve 2 günde bitti çok güzeldi, evet saçma yerleri vardı ama asıl heyecan verende bu saçma yerlerdi. Biran önce 3.sezon çıksıın.

    0 0
  2. @thelexa7

    ilk sezonun birazını izleyip bıraktım çünkü dizinin kurgusuyla alakasız bir cinsellik içeriyor. Bence gereksizdi. Kız bunu içinde bastırıp şu an çok açığa çıkardığı için öyle ama hoşuma gitmedi. Kurgusu gerçekten güzel. Tavsiye eder miyim bilemiyorum. Belki ileride bir şans daha veririm.

    0 0
  3. @kayrajoseph

    sırf Debby Ryan için izliyorum

    2 0
  4. @nicknameyok

    gerçekten harika dizi bir oturuşta bitebilecek bir dizi izlerken de ayrıca keyif alabileceğiniz türden

    3 0
  5. @gecelerincisi

    Açıkçası sadece ilk bölümünü izledim o yüzden genel bir yorum yapamayacağım. Ama dizide gereksiz bir cinsellik konusu var. Komik gibi gösterilmeye çalışılmış. Bu yüzden sadece ilk bölümünü izleyip, bıraktım. Tabii ki bu benim görüşüm. Diğer bölümlerde neler var, ne kadar cinsellik var bilemem.

    4 0
    • @TVSeriesLover

      Aslında bu bize öyle gelebilir ama Amerikalılar Türkiyedeki insanlara göre çok daha serbest ve özgür.

      1 0
  6. @sos21

    Dizinin özeti;

    Spoiler içeren alan!
    aşçı bahçıvana bahçıvan şoföre şoför uşağa sonra hepsi uşağa
    10 -2
  7. @serpentoftheday

    kötü yorumlar saçma çerezlik bi dizi kafa dağıtmak için güzel özellikle kurgusu !

    12 -1
  8. @zeyneppy

    yani öyle aman aman bi dizi değil ama eğlenceli kafa dağıtılacak bir bi kurgusu var . Ve son bölüm çok sürükleyici bitti

    10 0
  9. @simgeyazgu

    Bence kötü yorumlar saçma.Çünkü çerez gibi eğlenceli bir dizi izle gül geç kafanı dağıt. Her diziden ciddi bir şeyler beklemenize gerek yok bence

    3 0
  10. @chica

    İlk bölümün 20 dakikasından sonra dayanamayıp kapattım ve buraya seksizm ve şekilcilik hakkında ağır bir yorum yazdım lakin yorumu yazdıktan 15dk sonra izleyecek bir şey bulamayıp kaldığım yerden devam ettim haliyle yorumumu da silmiştim :D :D Söylediklerimin arkasındayım fakat boş zaman geçirmek için de fena bir dizi değil. Lütfen linç etmeyin zira yorumunu beğenmiş olduğum @Rothlest kişisi de olumsuz eleştirisine rağmen son bölüme kadar izlemiş ( yorumunu gördüm ordan biliyorum ) :D :D

    0 0
  11. @Rothlest

    hayatımda bu kadar saçma çok az şey gördüm. şişmanlık üzerine bir dizi çekiyorsun ve başrol aşırı estetik ve makyaj kızı şişmanlatmak için göbeğine yastık koyup incecik kolları ve bacaklarıyla çim adam gibi yapıyorsun. ayrıca dizi size üst düzey seksistlik sunarak aynı anda hem body shaming, hem taciz edilmek hakkında çok kolay iftira atabilen kadınlar saçmalığını göstererek cringe üstüne cringe yaşatıyor. baş rolde ki kızın şişmanken de zayıfken de aradaki tek farkın eklenen gıdının çıkarılması ve 150 kiloyken bile dolgulu dudak ve takma kirpikleri hakkında bahsetmek dahi istemiyorum oyunculuğu zaten kusmuğu mu ağzıma getirdi. bir ara acaba kara komedi falan mı yapıyorlar ki dedim o derece fantastik saçmalamışlar. neyse koşarak uzaklaşalım buradan.

    4 -3
  12. @AiLana

    Debby için izledim ve çok güzeldi 2.sezonu bekliyorum

    3 0
  13. @ladynova

    yorumlar böyle ise kesin izlenir

    2 0
  14. @WildLife

    12 Bölümüde izledim.Gay ve lezbiyenlik üzerinde aşırı derecede duruyorlar bunu sevmedim.Gitikçe ilginç ve saçmalaştı:D Ama genel olarak güzeldi çok boş vaktiniz varsa izleyin.

    5 -4
    • @kristalsu

      açaöslöasla bende çüş demiştim o sahnede

      0 0
  15. @LaraCrofttt

    Fragmanını görüp atlayıp gelmiştim ama fragmana göre fos çıktı. Eh işte eğlencelik izlenir kötü sayılmaz

    2 0
  16. @aslikoksal

    Çok kötü!! Aptal Amerikan ergen dizilerinden. İkinci bölümün yarısında kapattım.

    1 -6
  17. @Ich Liebe Dich

    Hiç yorum yapilmadigina göre izlenebilir

    0 0
    • @mbakinazk

      Dizi nasıl kardeşim başlamayı düşünüyorumda?

      0 -1
    • @ddl.sara

      dizi 10 ağustos da çıktı

      1 0
    • @Ich Liebe Dich

      Düşündüğüm gibi değildi.onermem

      0 0
    • @Ich Liebe Dich

      Senin zevkine kalmış ilk bölümü izlersen kararıni verebilirsin

      1 0
    • @Kerkenez

      @mbakinazk hayatında ilk defa dizi izleyeceksen beğenirsin aksi durumda vaktini harcama.

      0 -1