Fragmanı izle Vikings

1. 5. ve 6.Sezon yayın hakları sahibinin talebi üzerine kaldırılmıştır.

Vikings dizisi; Fransa ve Britanya'ya kadar uzanan saldırılarla tarihte kendisinden oldukça söz ettirmiş cesur savaşçı Ragnar Lothbrok ve oğlu Bjørn'un yaşadıklarını anlatırken, Vikinglerin çok az işlenmiş kültürünü de bize yansıtarak gerçeğe dayalı bir izlenim sunuyor. Ragnor'un basit bir çiftçiyken ne kadar ileriyi görebileceğine tanık oluyor ve onun kardeşi kadar sevdiği arkadaşı Rollo'yla beraber denizlerle olan imtihanını seyrediyoruz. Gözlerini denizden, saçlarını güneşten ve cesaretlerini Odin'den alan korkusuz ve acımasız ırkın maceraları ve yaşamları kesinlikle ilgi çekmeyi başarıyor.
The Tudors, Camelot gibi dizilerin de yaratıcısı ve yazarı olan Michael Hirst'in gerçek tarih ve fantastik öğelerini birleştiren tarzını bu kez Vikings'de görüyoruz. Yönetmenliğini Johan Renck‘in yaptığı dizinin başrol oyuncuları ise The Experiment filminin Helweg'i Travis Fimmel (Ragnar Lothbrok), Camelot dizisinin Gawain’i Clive Standen (Rollo) ve Bones dizisinin Hannah'ı Katheryn Winnick (Ragnar'ın karısı Lagertha)'den oluşuyor. Oyuncu kadrosu genel olarak o dönemin ırkına yakın fiziksel özelliklere sahip kişilerden seçilmiş ve ünlü isimlerle pek çalışılmamış fakat sırıtan oyunculuk yok. Üstüne Floki karakterini canlandıran Gustaf Skarsgård gibi güzel yazılmış yardımcı oyuncular var. Floki, Ragnar'ın hayallerine ve amaçlarına ulaşmasında büyük yardımı dokunan ve Britanya'ya bilinçli olarak yelken açan Kunduz Flóki lakaplı büyük İskandinavyalı denizci olarak dizide yer alıyor.
Vikingler bilinenin aksine boynuzlu Skyrim tarzı ya da Heroes of Might & Magic serisindeki gibi kanatlı kasklar takmazlardı. İşin özü dizide de gördüğümüz üzere hızlılığa ve çevikliğe dayanan savaş stilleri sebebiyle kaskı neredeyse hiç kullanmazlardı. Kılıç kadar ustaca kullanırlardı mızrakları ve baltalarını Vikinglerde; adalet sistemleri ve cenaze törenleri gibi etnik ve kültürel farklılıkları vardı. Ne olursa olsun, ejderha başı şeklindeki pruvası ile denizlerde göreceğimiz o mistik gemileri bile zamanla insanlara korku salmaya yetecekti.

Yorumlar (147)

Yorum yazabilmek için Giriş yapmalısınız.

    Tüm Yorumlar

  1. @biggiebig

    Fever Ray – If I Had A Heart (Türkçe Çeviri) Vikings
    youtube den dınlıyorum ızlıyorum duygulanıyorum KRAL RAGNAR

    0 0
  2. @Emirbicer

    abi eksik sezonlar ne zaman gelceeeeek yaaaa

    2 0
  3. @orumceqyusuf

    5. Sezona kadar izledim sonrasında sarmamaya başladı acaba devam etsem mi diye düşünüyorum

    1 0
    • @Lagertha8

      valla ben 5.sezon ve sonrasını sırf o kadar izledim diye devam ettim bence devam et sıkıcı ama güzel yerleri de var…

      0 -1
  4. @Kuzucuk1270

    bu telif yiyen sezonlar gelecek mi veya nerden bulabilirim?

    2 0
  5. @deniz_ceylan

    Abi en merak ettiğim diziler arasında ama başlıyamıyorum her yerden almışlar 1. sezonu her yerde telif yemiş

    4 0
  6. @zeynpkse

    5 sezon yüklenir mi

    0 0
  7. Yeni sezonlar ne zaman yüklenecek?

    1 0
  8. @Fredrick

    Bu diziyi izlemeyen hiç bir sikten anlamıyordur . Burda Ragnar baba nın oyunculuğunu görmeden götten bacak dizileri övmeyin ve Kral’ın önünde eğilin. Who wants to be king?

    0 -1
  9. @Genesys88

    7. sezon 2020 diyor ama tarih yok yilsonuna kadar umudunuzu kaybetmeyin ;/ bu arada yeni sezon netflixte olacakmis

    0 0
  10. @Halildagjr

    efsanenin efsanesi Kral

    0 0
  11. @tlgczdn

    keşke sitede 1. sezonda olsaydı da diziye baslayabilseydik

    10 0
  12. @EREN123123

    İzlediğim En İyi Dizilerden Kesinlikle İzleyin

    0 0
  13. @Verbal Irony

    11. bölüm ne zaman yayınlanacak ?

    0 0
  14. @emkazx

    Kendimi kaptırdığım sayılı dizi var ve Viking’s bunlardan biriydi. Diziyi izlemeyi bıraktım çünkü ilerki sezonlarda Game Of Thrones’dan farkı kalmıyor.

    0 0
  15. @ahmetyunus_bjk

    yeni bölümler neden yok

    2 -1
  16. @asabiii

    1. 5. ve 6.Sezon yayın hakları sahibinin talebi üzerine kaldırılmıştır.

    BU NEDİR YAAA OZAMAN BUNLARI HEPSİNİ SİLİN….

    12 -2
  17. @Jackdawn

    Şu diziye de telif atanların evini ragnar baskın atsn

    11 0
  18. @btasci4

    4. sezona kadar iyi gitti , 5. sezon da ise artık çocukların homurdanmalarını izledim resmen. birbirine laf sokan ergen dizisine dönüştü sonradan biraz toparlaadılar ama bakalım 6. sezon ne getirecek …

    1 0
  19. @Firebox

    Arkadaşlar , 1 -2-3-4 ve 5 nci sezonu Netflixde 1 aylık ücretsiz deneme alıp izleyebilirsiniz.

    1 -3
    • @DESTROYER4785

      1ile2 tamam da zaten burda var diğer sezonlar burdan izlesinler

      1 0
    • @Firebox

      zaten 1 ve 5 i kastettiğimi biliyorlar. yakında diğer bölümlere de telif gelecek mutlaka. hatta 6 bile telifi bu arada yiyebilir..

      1 0
  20. @hsnalbayram

    admin 1. sezon neden yok

    2 0
  21. @bellarke_fav

    Tam başlamak istedim bölüm kaldırılmış ya

    7 0
  22. @gecexxx

    admin 1, sezon neden yok

    4 -1
  23. @Morbid Angel

    Telif haklari sıkıntılarından dolayı 6.sezon buradan yayınlacak mı ?

    4 0
  24. @akpinar

    ANDAVALLAR SAÇMALAMAYA BAŞLAMIŞ YİNE VİKİNGS DİZİSİ TAMAMEN KURGU BİR İNSANA BAĞLI OLARAK YÜRÜMÜYOR TARİHE DAYALI BİR DİZİ YOK RAGNAR ÖLMESEYDİ YOK ŞU OLMASAYDI NE MALSINIZ AMK!

    4 -14
  25. @tufanovass

    4. Sezona kadar süper ilerleyen Vikings malesef bazı olaylar olduktan sonra insanın 4.sezondan sonra yani 5. sezonda 20 bölümden sadece 4-5 tanesi eski heyecanına benziyor. İzlemediyseniz mutlaka izleyin 6. Sezona daha çok var :)

    2 -1
  26. @nerex

    tekrar tekrar izlediğim nadir dizilerden biri

    4 0
  27. @Andorn34

    Şu dizinin kalitesini ve kurgusunu anlamayıp “Beğnii sarğmadı abi yiiağğ” yorumu yazmak için sırf kötüleyenler var hayret ediyorum.

    8 0
  28. @LCDP

    Başlamayı düşünen tereddüt yaşayan varsa kesinlikle zaman kaybetmeden başlasın gerçekten kaliteli bir dizi ve her sezon üzerine koyarak ilerliyor. Eğer ilk sezonu beğenmediyseniz devam etmeyin ama sizi içine çekememiş demektir ve zorlamayında. Bu arada internette 6. Sezonun 2020 yılında yayınlanacağı ve 6. sezon un final sezonu olucağı yazıyor bu da kısa bir bilgi.

    2 0
  29. @Reailstizm

    Baştan başlamak ayrı bir güzel ya eskileri özlemişim Ragnar Lothbrok

    1 0
  30. @KenanKomutan
    Spoiler içeren alan!
    Ivar’ın son bölümde Kattegat salonundan nasıl kaçtığını çok merak ediyorum. Ya ilahi bir güçle bacağı iyileşti yada gizli bir tünel falan var. Oradan kaçması imkansızdı ancak devam etmesi için başardı işte…

    Halen daha izlemediyseniz çok şey kaybetmişsinizdir. Evet sen, çok şey kaybettin. İlk sezon ilk bölümü aç ve başla!

    2 0
  31. @lynnellsp

    İzledikçe merak uyandıran senaryosu ve dizinin ilerleyişi çok iyidi 6.sezon’u beklemedeyiz. :))

    1 0
  32. @allybey

    2. sezonun yarısına geldim hiiç hoşuma gitmedi benim. Normalde sevdiğim bi diziyi açınca aralıksız izler bitince diğer bölüme geçerdim, bunda dizinin yarısında durdurup sonra devam ediyorum. Savaş sahnelerine biraz dikkatli bakarsanız cüneyt arkının filmlerine benziyo kılıçlamalar felan.

    0 -8
  33. @hello broter

    Evet peak blenders yada breking bad izlemeyenler için iyi bir firl ama diğer türlü beklentinizin altında kalmaya aday bir film baş rolü olmayan bir film aynı zamanda tüm karekterler ölüyor king ragner de ölünce geriye kalan 2 sezon çöp

    1 -9
  34. @AiLana

    kız arkadaşım tavsiye etmişti 1 bölüm izledim sadece devam etmeli miyim bilmiyorum

    0 0
  35. @Crotanox
    Spoiler içeren alan!
    Ragnar ölüyor
    1 -4