Dil SeçeneğiFear The Walking Dead 5.Sezon 7.Bölüm (Still Standing)

 13 Tem 19  |   31
Sinema Modu İzledim

Çeviri Durumu:
%100 çevrildi.

Kratos Godslayer
altyazı çevirmeni.
Bölüm Özeti & Çeviri Notları
Kırmızı gezici oyunu(Red Rover): İki takım ve bunlara birer adet lider seçilir. Takımlardaki iki kişi sırayla el ele tutar ve karşı takımdaki bir kişinin ismini söylerler. İsmi söylenen kişi, el ele tutan kişilerin arasından ellerini ayırmak suretiyle koşar. Eğer elleri ayrılır ise, kendi takımına geri dönebilir. Fakat eğer takımdaki iki kişi birbirlerinin ellerini tutmaya devam ediyor ise, ismini söyledikleri kişiyi, yani elleri ayırmaya gücü yetmeyen kişiyi, takımlarına alırlar.

Yorumlar (31)

Yorum yazabilmek için Giriş yapmalısınız.

    Tüm Yorumlar

  1. @AZEreus
    Spoiler içeren alan!
    cocuklarin basindaki o kiz varya onu olduresim geldi ya kzim salakmisin zombilerden kendine duvar ormus sonrada biz kurtulucaz diyor NAH kurtulursun alisia ya da birsey olsa diziyi tamamen birakicam artik yoksa sacma sapan ilerlemeye basladi guzel baslamisdi oysaki
    0 0
  2. @engin102

    hayır benim anlamadığım bu teyyareye niye taktılar amk :D lan yürüyerek gitseniz şimdiye diğer kıtaya geçerdiniz hadi farz edelim adadasınız o zaman gemi filan muhakkak vardır hırs yaptılar amk bu uçak illa .çalışacak :D o cocuklar ikna edilmesi ayrı bir sinir mevzusu :D desenizya amk reaktör eriyip patlıcak 500 mil çapında kimse kalmıcak 1 gün filan kaldı gebereceniz be yvsklar :D geliyosanız gelin gelmiyosanız bi skltirip gidin :D eskiden amerikalıları dünyayı kurtaran süper ırk tarzında lansa ederlerdi şimdi bu tarz dizilerde tam tersi oluyor :D dünyanın en aptal ırkı :D baş aptal da morgan o adam ne zaman konuşmaya başlasa hemen ileri sarıyorum tahammülüm kalmadı :D gerçi bu tarz diziler böyle ilk sezonlar kıyak sonrakinler konu bitiyor başlıyor hayel ve konuşma sahneleri :D sonuçta bir game of thrones deyilki amk ilk sezondan son sezona kadar hit olmuş :D valkla bir veya 2 bölüm daha şans vericem izlicem hala böylşe olursa bu dizide bende bitmiştir

    0 0
  3. @axmany

    Başta morgan olmak üzere tüm dizideki şu vaaz verme olayları baydı yemin ediyorum. Sardıra sardıra 10 dkda izliyorum diziyi

    0 0
  4. @MistyDay

    Her ne kadar John ve June un bunaltan geçmiş hikayelerine rağmen dizi güzel ilerlese de,

    Spoiler içeren alan!
    Alicia öldüğü an

    bu dizi benim için bitmiştir.

    0 0
  5. @Orrepbebe

    Dizi sıktı. Ben bırakırım bu diziyi.

    0 0
  6. @LOTHBROKS2
    Spoiler içeren alan!
    Silahı almak için çocuğa yalvarıyor deli oldum , çak ağzına bi tane al gitsin. Aylaklar diplerine kadar gelmiş zaten.
    0 0
  7. @Ugur5252

    Sevgili dizibox yakında netflixde avlu dizisi başlayacak onunda bölümlerini yayınlıyacakmısın

    0 0
  8. @cercerus1

    480P içeren bir Player ekler misiniz ? Odnok Player’inin sürekli telif yediğini farkındasınızdır umarım dizileri izleyemiyorum.

    2 0
  9. @batuhansay8

    alicia diziden ckıyomu arkadaslar ?

    0 -1
  10. @MartinRusso

    ya şu veletleri tokat manyagı edicen ya konu mu bitti zorlama bölümler bitsede yarım kalmasa diye bakıyorum artık

    1 -1
  11. @s.nusret
    Spoiler içeren alan!
    Belki Alicia’ya da gına gelmiştir dizinin bu durumundan dolayı ve artık bu filmde oynamak istemiyorum demiştir. Bu nedenle onu öldürmek zorunda kalmış olabilirler… amk (Bu amk da neyse artık, ben de yazayım dedim.)
    1 0
  12. @s.nusret

    Koduğumun kaprisli çocukları… Neymiş bu çocukları ikna meselesi yahu! Tutarsın kolundan götürürsün! Batı kapitalizmi çocuk meselesini gerçek olmayacak şekilde abartmış durumda. Buradan çıkardığımız sonuç budur.

    2 0
  13. @MehmetGLCN
    Spoiler içeren alan!
    Strand ve Charlie sahnesinde Nick’in ölüm fon müziği verildi abi ağlayacam yaa :'(
    0 -1
  14. @nOnstOp
    Spoiler içeren alan!
    Tahminimce tayyareyi çalıştırana kadar sezon bitecek gibi duruyor. O zamana kadar Alicia nın başına gelen olaylar gibi bir kaç olay daha olur ve bir şekilde çözülür. Son bölümde de çalışır ve dizi sezon arası verir gibi (:
    0 -1
  15. @OziMue
    Spoiler içeren alan!
    Alicia öleceğini sanmıyorum. İMDB de 15. bölüme kadar dizide görünüyor. Vurduğu zombi bence radyoaktif değil. ama bakalım göreceğiz. Bu arada bu bebelerin liderini bir zombi yese hiç fena olmazdı gıcık oldum bebeye..
    2 0
    • @shadoww

      aynen veletin biri sonradan der ben astım o kapsülü aylağa diye.

      1 0
  16. @Vector

    Madem FTWD’yi bırakıp yerine tercih edebileceğiniz diziler var, gidin izleyin o dizileri burayı kirletmeyin boş laflarınızla.

    4 -11
    • @Znationfan

      Disslike atmaya erinmeyen kardeşim.Yorum yapıyoruz ve duygularımızı ifade ediyoruz.Her kullanıcının böyle bir hakkı var.
      Kirli laflardan kastın ne anlayamadım.
      ANANA BACINA MI SÖVÜYORUZ ?

      6 0
    • @Firebox

      ZNationfan a hak veriyorum bende sırf alışkanlık olduğu için seyrediyorum Bir dizinin sezon sayısı arttıkça aynı oranda senaryodaki aptallıklarda artar mantığına, bu dizi uygun bir örnek zaten ama nedense, bazı arkadaşlarında söylediği gibi, seyrediyoruz , neye inat ediyorsak artık…Bu düşüncemiz için “BURAYI KİRLETMEYİN” cümlesi de çok talihsiz ve yakışı olmayan bir yorum olmuş.

      5 0
    • @debnamcarey

      herkes senin gibi pembe dizi izlemek için toplanmıyor buraya. Nasıl ki sevdiğin oyuncu için bazı filmlere dizilere katlanırsın bizimki de o hesap işte. Beş sezondur düzeldi düzelecek umuduyla izleyip duruyoruz. Bir ilerleme dahi yok. Geleni öldürüyorlar. Ama karakter gelişimleri o kadar boş ki twd de ne kadar hüngür hüngür ağlayıp ölen kişinin yasını tutuyorsam bu dizide de nick dışında kimseye üzülemedim. Çünkü kabul edin dizi vasat, twd oldu bi tane daha yapalım tutar düşüncesini olduramamışlar maalesef

      3 0
  17. @monju
    Spoiler içeren alan!
    belki ölmez ya, en azından öyle umuyorum
    2 0
  18. @Thekzeer
    Spoiler içeren alan!
    Ulan şu diziyi izleme sebebimiz sendin Alicia senin ben … neyse.Çocuklar için değdimi lan
    3 -2
  19. @lRickGrimesl

    yok June u şöyle bekledim yok Johnu 10 yıl görmedim yeter be bıkmadınız mı şu pembe dizi tavırlarından zaten şu çocukların 4 5 bölümdür ikna edilme saçmalığını söylemeye gerek yok sezon güzel başladı ama saçma şekilde ilerliyor

    18 -2
    • @shadoww

      aynen tiksindirdiler yeminle atlıyorum sahneleri bu iki salak konuşmaya başladıkları zamanlarda. hatta nick gittikten sonra çekik gözlü kızda salak saçma bayık bayık şeyler söyleyip duruyor onuda geçiyorum hemencecik. sikik senarist yazacak bir şeyler bulamayıp bu rezillikleri dolduruyor diyaloglara. bizimkilerin dizileri yakın plan surat çekimli müzik kliplerine çevirmeleri gibi. aynı bokun laciverdi hepsi.

      3 0
  20. @kamelottt
    Spoiler içeren alan!
    Konu artık o kadar yavaş ilerliyor ki, bu bölümü izlemesekte olurmuş. Hiç bir gelişmenin olmadığı lagaluga ile geçen bomboş bir bölüm.
    7 -1

Bu bölümü beğendiniz mi?