Dil SeçeneğiGrimm 5.Sezon 10.Bölüm (Map of the Seven Knights)

 20 Şub 16  |   60
Sinema Modu İzledim

Lachrimae
altyazı çevirmeni.

Yorumlar (60)

Yorum yazabilmek için Giriş yapmalısınız.

    Tüm Yorumlar

  1. @Memvanes

    Odnok playerini çeviren arkadaşın ellerini yalayayım Prag’ı Paraguay diye duyan kulakları öpeyim bu nasıl çevirmenliktir lan

    0 0
  2. @sherlockholmesfan

    Ooh be ilk bölümlerin tadı döndü geri şükür

    0 0
  3. @marowak

    işte heyecan diye buna denir

    0 0
  4. @serkan01aslan

    heyecanlı bölümdü

    0 0
  5. @dandan

    Bu sitede gördüğüm en kötü çeviri. Ekranda koskoca Prag yazarken Paraguay diye çevirmek; ülke, şehir isimleri sayılırken kafasına göre Türkiye İstanbulu eklemek. Çevirisiz yayınlasanız daha iyi bence.

    1 -1
    • @Dionysos

      ı 1. si orta instanbul ve türkiye deniyor ayrıca filler ve özneler ingilizcede farklıdır bunu unutma bu kadarda bilgiliysen alt yazısız izle bu adamlar burda gönül işi yapıyor para işi değil.. Çevirmenlerin bokuna kurban

      1 0
    • @Memvanes

      Cezch Republic-Prag yazıyor bizimki paraguay diye çeviriyo

      1 0
  6. @MistyDay

    Şaka mı bunlar ya? Canları sıkıldıkça ara veriyorlar

    2 0
  7. @sems-i hayyam

    11?????????

    0 0
  8. @Diwishlek

    Dizi aramı verdi

    0 0
    • @Esaret

      4 martta yayınlanacak yeni bölüm

      0 0
  9. @Diwishlek

    Dizi aramı verdi yine

    0 0
  10. @Kullaniciadiyok

    Sezon finali mi bu?

    0 0
  11. @ayse44444444

    Dizinin bu bölümünde Prag (Cek Cumhuriyeti´nin baskenti) Paraguay (Güney Amerika’da bir ülke) diye cevrilmis. Bilginize.

    3 0
  12. @Yunusmuemremi

    Trubel da harika be

    0 0
    • @seyhan123

      bi yanlislik yapilmis ben farkina vardim sen yazmasan ben yazacaktim….duzeltirler umarim……bu hafta dizi gelmedi ne oldu admin bilgilendirsin bizi lutfen

      0 0
  13. @sabunsuz

    çevirmen efsane. prag’ı paraguay diye çevirmiş asagsags

    çek cumhuriyeti’nin şehri mi sandın oğuzcum sen paraguay’ı?

    2 0
  14. @db938db

    Küfürlerin cevrilme sekilleri hichos degil. Paraguay ile Prag’ta cok farkli seyler.

    0 0
  15. @meva

    laynnn heyacan başlıyor işte:)

    0 0
  16. @kazuya05

    bu bölüm muhtesemdi elinize sağlık

    0 0
  17. @Scorpionx55

    Bölümün olay konusu sıradandı sondaki nevaleyi ele geçirme muhabbeti iyiydi, bu sezon artık şu anahtar serisini tamamlasalar bari, gerçi tamamlamaya da gerek kalmadı Monroe çözdü, izleyicilerin çoğu Nick’e süper güç istiyor bence öyle bir şey olmayacak, süpergüç olsaydı Mary halasında olurdu da görürdük, kaç yıllık işinin farkında bir grimmdi yani

    0 0
  18. @solvex

    Geçen sezonlarda Sean Renard 7 anahtarın 4 tanesi Royal Family de demişti. Zaten 2 tanesi Nick teydi. Dışarda 1 tane olması gerekirken nerden 3 tane geliyor??

    1 0
    • @Erdoganer

      İyi yakaladın. Bakalım nasıl izah edecekler budurumu.

      0 0
  19. @The_Erinch

    Her fantastik dizide bir adet kara orman olmalı :) Bu diziye bayılıyorum,gene çok keyifli bir bölümdü…çok daha ilgi çekici hale geldi…

    0 0
  20. @orcman007

    5 inci sezon çok iyi başlayıp sonra yine rutine bağlayan bi dizi eglenceli hiç sıkılmadan izliyorum ama grimm olmanın giç bir özelliğini göremiyorum orası çok enteresan geliyor ben ne bilim hızlı koşsun daha iyi duysun görsün hızlı refleks mesela artık yanında grimm biçakları taşısın grimm die bişi yapmışlar ama hiçbişi yok gerçekten

    5 0