Dil SeçeneğiLegends of Tomorrow 3.Sezon 10.Bölüm (Daddy Darhkest)

 13 Şub 18  |   26
Sinema Modu İzledim

Çeviri Durumu:
%100 çevrildi.

Heisenberg
altyazı çevirmeni.

Yorumlar (26)

Yorum yazabilmek için Giriş yapmalısınız.

  1. @AiLana

    Rip geliyor diye senaryodan Snart ve Constantine’i hemen çıkardılar ya off

    0 0
  2. @ ?

    DİZİBOX un MADENCİLİK YAPTIĞINA DAİR SÖYLENTİLER VAR(EKŞİ SÖZLÜK)…YANİ DİZİBOX CPU nuzu çalmakta demektir bu eğer dogruysa..iddia benim değil ekşi sözlüktedir.

    2 -2
    • @fraz

      Yok öyle bir şey.

      1 -1
  3. @sbsr06

    Yeni site tasarımı mükemmel olmuş..

    0 0
  4. @Sugartown

    Constantine adamım yaaa süper bölümdü :)

    0 0
  5. @ ?

    Samimi söylüyorum tek başına Constantine bu dizinin tüm oyuncularına bedel

    1 -5
  6. @sdngry

    Constantine’i çok özlemişiz, Legends ekibine de cuk oturdu, harika bir bölümdü

    Spoiler içeren alan!
    Gemiye biner binmez ilk iş Snart’a yazdı ya, izlerken öldük gülmekten
    1 0
  7. @Tigerman

    Constantine dizisi tutmadı ama ilginçtir ki karakter fastastik dizilerin aranan karakteri oldu galiba şimdiye kadar 3 ayrı dizide konuk karakter olarak oyuna girdi.

    2 0
  8. @nOnstOp

    Özlemisiz be (: Constantine’nin diziye dahil olması acayip keyiflendirdi diziyi. Yine gelecektir iler ki bölümler de sinyali çaktı zaten (((:

    1 -1
  9. @A.latif66

    Güzel bölümdü çok zevk aldım izlerken

    1 -1
  10. @muhammedkayya

    Constantine müekemmel hava kattı bu bölüme aga süperdi , vixen ve su olan karı acayip sıktı o muhabbet tam bi orospu çocuğu ya sık işte öldür aq mal gibi bakıyor kadına

    1 0
  11. @YeniAy

    Çeviri için teşekkürler. Bu Snart da bir iki görünüyor, gidiyor. Anlaşamıyorlar mı adamla anlamadım?

    1 0
  12. @A.latif66

    Güzel bölümdü

    0 0
  13. @BeratScofield

    Efsane Bölümdü Kaç Gündür Bekliyordum ve Alons-Y

    0 0
  14. @Emou

    Güzel bölümdü. Constantine’i bir kez daha görmek güzel.

    1 0
  15. @Kermit83

    Efektler muthis guzel bir donuş oldu

    0 0
  16. @akira

    bu dizi çok ayrı bir seviyede her karakter başka bir güzel ve izlemek den en çok keyif aldığım şahane bir dizi

    1 0
  17. @Junkie1027a

    zaten sezonun bitmesine üç dört bölüm bişey kaldı, amma da çok ara verdi adamlar.

    3 0
  18. @metallix

    Constantine cool yaww…:)

    0 0
  19. @babocan

    constantine ve sara’nın sahnesinde bi gülme geldi bana nedense XD

    0 0
  20. @mrcerkes

    geldi yine efsaneler :)

    0 -1