Dil SeçeneğiLegends of Tomorrow 4.Sezon 2.Bölüm

 30 Eki 18  |   17
Sinema Modu İzledim

Yorumlar (17)

Yorum yazabilmek için Giriş yapmalısınız.

    Tüm Yorumlar

  1. @AiLana

    abra kadabra

    0 0
  2. @Kirizalid

    Tarihi eser satıp para da kazanabilirler aslında. Tek yapmaları gereken geçmişten eser getirmek. Her şeyi biz mi söyleyeceğiz :)

    0 0
  3. @veliberk

    13.00 da çalan şarkının adını bilen var mı ? videosu falan da olur

    0 0
  4. @rizaaliGursoy
    Spoiler içeren alan!
    gideon kalpazanlık senin kodlarında yasaklı mı gideon? ahlaklı olman için ekstra satır mı yazdılar sana gideon :((
    2 0
  5. @nOnstOp

    Gayet keyifli bir bölümdü (:

    1 0
  6. @Ferhatonurrr
    Spoiler içeren alan!
    Gideon gelecekte üretilen çok çok ileri teknoloji her şeyi yapabilen bi yapay zeka ama 2018 yılı onun için tarihken 2018 de üretilen doların aynısını üretemiyor mu yani ? bu dizide ilk defa bişeye takıldım valla
    4 0
  7. @saka6464
    Spoiler içeren alan!
    Gideon o kadar şey üretebiliyorda bir tek para mı üretemiyorda dışarıdan gelecek maddi kaynağa ihtiyaçları var kı koskoca zaman bürüsonda 1 tane gemi de yok saçma geldi biraz
    7 0
    • @Elandura

      Daha saçma olan bir şey de var, neden 2018 hükümetinden isteniyor bu para ?
      Neden görüş ve teknoloji olarak daha ileride olan bir zamanda kurmadılar ki büroyu ?
      Görüşleri, zeka seviyeleri ve bakış açıları olabildiğince geniş olan insanlarla muhattap olsalardı ya keşke…
      Bunun gibi bir sürü şey gelebiliyor aklıma, uzatmayayım :)

      2 -1
  8. @misshale

    sixteen ninety two means 1692 not 1662!! @TheMeddler @Fornax

    2 0
  9. @Kermit83

    Harika bir dizi

    0 -1
  10. @omrmrcn

    bu diziye bayılıyorum :) yine eglenceli bir bölümdü

    1 -1
  11. @Plastikvampir

    Bayiliyorum size cocuklar bayılıyorum…hersey once olabildiğince karisir ve sonra yine ekip basarir.uzunca bir bekleyişten sonra yeni sezon.ışte bu turu seviyorsaniz soluksuz keyifle izlenecek bir dizi.ben degismem…

    2 -1
  12. @Ferhatonurrr

    Aga izleyemedim henüz altyazı yok diye ama baştan hatırlatayım gözünüzü seveyim altyazıda kayma olmasında zevkle izleyelim :) hadi kolay gelsin

    3 -3
    • @UgurGL7

      Burada altyazıda kayma olduğu görülmemiştir.

      1 -4
  13. @Elandura
    Spoiler içeren alan!
    -Ne kadar lazım ?
    -Yılda 4.2 milyar.
    -Oldu bilin…

    Gördüğüm en efektif pazarlık :D

    15 -2
  14. @sumuq

    yav azık para harcasalar daha iyi olcak sanki

    0 0
    • @Cemmmm

      @sumuq 4.2 milyarları var harcarlar artık :))

      3 0