Dil SeçeneğiLimitless 1.Sezon 15.Bölüm (Undercover!)

 17 Şub 16  |   27
Sinema Modu İzledim

dimaethor
altyazı çevirmeni.

Yorumlar (27)

Yorum yazabilmek için Giriş yapmalısınız.

  1. @dance34

    Bu sitede telefon la izlenmiyor ya bi el atıver

    0 0
  2. @onrustnd

    11. bölümden beri bölümleri açıp 5dk izliyorum ve çöpleştiğini görüp kapatıyorum iyice b*ka sardılar güzelim diziyi

    0 -1
  3. @burak

    Bu dizi artık kayışı kopardı.Limitsiz filminin ekseriyetinden çok uzaklaştığının bayrağını bu bölümde salladı.

    0 0
  4. @cevikookan

    Olaylar çok dağınık ilerliyor. Senaristler bi an önce toparlanıp olayları birbirine bağlamalı.

    0 0
  5. @orcman007

    10 numara başlayan dizi arka sokaklara döndü ya ne üzücü :( dizi konusunu unuttu klasik polisiye dizisi oldu hic aksiyon yok biraz komediyle birlikte aşırı boş konusmalar war

    3 -2
  6. @opheliakc

    Mizahı anlamayanlar gene aklını kaybetmiş yorumlarda lol

    0 0
  7. @marlonbrando

    Bütün eleştirelere katılmaktayım. Dizi her haliyle malesef vasatın üzerine çıkamamakta. Fakat aşağıdaki bir yoruma takıldım @Chimichanga adlı izleyici biraz daha sabredin arka planda olaylar ağır ağır gelişmekte diyor. Bende acı ve sıkıntı verse de sezonu tamamlamaya karar verdim. Sezon bittiğinde işişten geçmiş olsa bile son kararımı yazacağım. Dayanın devam :)

    0 -2
  8. @osmanucrr
    Spoiler içeren alan!
    dizide senaryo hatası var Brian Finch ‘e birini öldürmedin diyo o zenci önceki bölümlerde adını unuttum kadını tren rayına attı bu adam onu öldürdü biliyodu Brian’da adama dedi daha önce birini öldürmedim senaristler bunu bi düşünsün o halde
    1 0
  9. @Scarface34

    Başlangıcı güzeldi :)

    0 0
  10. @Chimichanga

    Sıkılmadan 40 dk severek izledim, hatta baya beğendim bölümü, klasik polisiye işte asıl hikaye arkadan yavaş yavaş geliyor, tadına bakmaya çalışın böyle olacağını bilmeliydiniz zaten

    3 0
  11. @BatuhanB.

    Sıkılanlar beklesin sadece 2 bölüm kaldı.Son 2 bölüme saklamışlardır her şeyi

    0 0
  12. @45Evler

    27.dakikaya kadar zor dayanabildim zaman kaybı olarak devam ediyor dizi ne zamandır zaten … verilen emeğinize üzülüyorum artık yine de teşekkürler

    3 -9
  13. @so beautiful

    Bi dislike de benden flashı izlemeyi bırakmıcaydın

    0 0
  14. @bozok6666

    Sürekli kendini tekrarlıyor hikayeden uzaklaşıyor dizi yarıda kapattım izlediğim en sıkıcı bölümdü böyle devam ederse flash tan sonra bu diziyide bırakcağım

    2 5
    • @Zeynep Betul

      Flash i en heyecanlı yerinde bırakmışsın sende :D

      0 0
    • @madrex

      Seni tutan yok dfsdfsdfa

      0 0
  15. @fatihblb

    sabreden derviş muradına ermiş. diyerek güzel bölümleri bekliyorum umarım bu bekleyiş uzun sürmez yoksa 2.sezon iznini rüyalarında görürler..

    0 0
  16. @lycoris

    Zor izledim vallahi ne kadar cok sıkıcıydı

    2 0
    • @Coca cola

      aynen bende ya ileri sararak izledim böyle giderse 2 sezon görmicek bu dizi
      tek beyendiyim dizi müziki ve hind dansıydi
      Teşekkürler Dizibox
      Teşekkürler Furkan Akkaya

      1 -1
  17. @Zeynep Betul

    Başlarda çok merak ederek izliyordum baya sarmıştı ama artık asıl olaylardan çok uzak gidiyor dizi. Benden bu kadar.

    0 0
  18. @Kirizalid517

    Hint dansı sahnesi çok komikti. :) Senatörün koruması siyah adam da oynayanlar arasındaydı. Çevirmene teşekkürler.

    0 0
  19. @denizekiyisiolanadam

    Oo altyazi yapmisiz hemde bu kadar erken vallahi alirim bi dal :) sizde ilerleme varr

    0 0
  20. @Raeda

    Dizi güzel gidiyor yavaş yavaş taşlar yerine oturacak gibi geliyor. Olayları,kişileri toplayıp toplayıp sonrada kullanacaklar ve böylelikle dizi uzayacak şahsen memnun kalırım.

    0 0