Dil SeçeneğiLove, Death & Robots 1.Sezon 1.Bölüm

 15 Oca 19  |   73
Sinema Modu İzledim

  

Yorumlar (73)

Yorum yazabilmek için Giriş yapmalısınız.

  1. @Candan19

    ne kafası abi bunlar ? almıyım , alana da mani olmıyım : )))

    0 0
  2. @mr

    geleceği Dizi ve Filimleri…

    0 0
  3. @xberkanaktepex

    Baya iyi 15dk dan kimseye bişi olmaz açın izleyin :)

    0 0
  4. @cherlybombshell

    ha*ktir bune lan xcçxmcdksjdlkdjcls neyse sevdim helal :d

    0 0
  5. @onderaygunn

    Mükemmel ters köşe

    0 0
  6. @melisgndz
    Spoiler içeren alan!
    ”Şimdi korktun mu ?” kısmı tüylerimi diken diken etti o nasıl fısıldayış bacım bana mı yürüyorsun
    0 0
  7. @Xenbucin

    cok guzel bir dizi. her bölümü ayrı bir güzel. izlemenizi tavsiye ederim. Efsane…

    1 0
  8. @.45acp

    Aman aman nereye geldim az önce evdeydim yav..

    0 0
  9. @Majeste12

    İzlediğiniz bütün dizileri unutun..Efsane..

    0 0
  10. @Dreamweaver3445

    Tuhaf ama güzel

    0 0
  11. @Shaxthedemon9

    Ben diziye yeni başladım , kesiinlikle başlayın.Çok mükemmel yapmışlar bir an dizinin içinde zannettim kendimi.Bravo netflix!

    0 0
  12. @siiisii

    Has…tr…noluyo lan.izlerken yemeyi bıraktığım iyi olmuş

    0 0
  13. @Viktor

    ne oluyo be oldum EFSANE

    0 0
  14. @kaanmert

    1 2 bölüm izlicem diye geldim baktım ki dizi bitmiş.Tek kelime.MÜKEMMEL

    0 0
  15. @ctkn

    tövbe estafurullah … çok acaip bir dizi ..

    0 0
  16. @13merto

    Siz kafayı sıyırmışsınız.

    0 0
  17. @macipex

    bunu ayrı bi dizi yapın a.k

    0 0
  18. @Aiszeze

    normalde animasyondan yaratilmiş şeyler ilgimi çekmez buda ön yargılarımın altında olsada etkileyici ve eminim çok çılgın bi dizi

    0 0
  19. @Saynars

    Modern Yu-gi-oh ya da Beyblade sanırım xD

    0 0
  20. @Plastikvampir

    Cok iyiydi beeee

    4 0