Dil SeçeneğiMarco Polo 1.Sezon 5.Bölüm (Hashshashin)

 14 Ara 14  |   27
Sinema Modu İzledim

Yorumlar (27)

Yorum yazabilmek için Giriş yapmalısınız.

  1. @haruncannas

    Diziye hasan sabbahin da girmesi güzel olmuş..Tarihten iyi bilgiler var

    0 -2
    • @Kogrine

      Dizide de belirtildiği üzere kendisi Hasan SABBAH değil onun izinden giden torunlarından biri. Tarihten güzel bilgiler var tabi biraz daha dikkatli bakmak lazım ^_^

      3 0
  2. @samsunlu

    Çok güzel.Tarihten de bilgileri içeriyor.Politikalar ,entrikalar peş peşe.Zevkle seyrediliyor dizi.

    1 0
  3. @master59

    dizide hala sağlam bi bilim kurgu göremedik büyü falan olur umarım

    0 -7
    • @asosyalbievsiz

      Twd ve the originals izle seni büyüye doyurur

      0 0
  4. @hly5

    teşekkürler dizibox

    0 0
  5. @kanatsız melek

    vallahi nedeyim süpersiniz ..6 bölüm birden muhteşem….teşekkürler çevirmenim Isilwen A…teşekkürler ♥♥♥diziBOX♥♥♥…
    BİRRRRRRRRRRRRRRR NUMARASINNNNNNNNNNN

    0 0
  6. @abtandogan

    6. bölümü beklemekteyiz ne zaman yayınlacak acaba ?

    0 0
    • beylerbeyi

      çıktı

      0 0
  7. @jargon

    emeğe saygı…

    0 0
  8. gofretman

    Elinize ve emeğinize sağlık.

    0 0
  9. ESAYTIO

    Tebrik ediyorum mukemmel derecede hizli bir calisma.

    0 0
  10. @makgun

    İyi ki varsın dizibox ;)

    0 0
  11. kaan

    adım kaan oğlumun adıda kaan. adımın han anlamına geldiğini ilk defa bu dizide gördüm.

    0 -1
    • mami

      adının anlamı han değil orda geçen KHAN kelimesi han demek.

      0 0
    • Anonim

      Kaan Hanların Hanı yani Kağan demek.

      0 0
  12. @Pahyat

    İlk başta bu siteye ve çevirmenlere çok ama çok teşekkür ederim. Gerçekten işinizin hakkını veriyorsunuz. Çeviri harika dememe gerek bile yok bence. :) İyiki varsınız teşekkürler. Diğer bölümleri de bekliyoruz. :) Kolay gelsin.

    0 0
  13. CanERYVZ

    Yarin 8 de finalim var ama duramıyorum 3 bölüm izledim, lütfen bizleride düşünün yayınlamayın artık :) Teşekkürler DiziBox.

    0 0
    • Isilwen A.

      O zaman bırakıyorum çevirileri. Madem Can’ın finali varmış o bitene kadar ara veririz biz de. Baştan söyleseydin keşke de hiç başlamasaydım :)

      0 0
    • Oğuzhan kardaş

      Kahrolsun finaller çeviriye devam :)

      0 0
    • CanERYVZ

      3 ayda slaytlardan anlatılan bilgiyi kağıda yazmamızı isteyecek hoca, problem vs. de değil üstelik web veri tabanı dersi kağıt üstünde site tasarlamamızı istiyorlar. Keşke “kağrolsun finaller” demek bilsem :)

      0 0
    • @babocan

      aynen benimde var. yarın öğleden sonra yayınlayın

      0 0
    • CanERYVZ

      2 saatlik bir çalışma ile dersi CC üstü geçersem DiziBox dan ayrılmak yok ama bu gidişle zor görünüyor :) Sabah dedim bu gün 7-8 saat çalışıcam diye ama bir bakıyorum yeni bölüm eklenmiş, dayanamıyorum. Çevirilere devam :) dizi açılmadan sorsa keşke finalin var mı yok ise devam.. :)

      0 0
    • Isilwen A.

      Sonuçtan haberdar etmeyi unutma bizi, belki beklenmedik bir şey olur geçersin yeni bir maratonla kutlarız onu da :)

      0 0
  14. Batuhan

    Noluyor la dondum kaldı valla :D

    0 0
  15. mert

    abi bu hız. harikasınız. sayenizde çok iyi bir dizim daha oldu. teşekkürler

    0 0
  16. @kanerg

    altyazı olmadan yayınlamasaydınız insan dayanamıyor anlamadan izliyor :)

    0 0

Bu bölümü beğendiniz mi?