Dil SeçeneğiMr. Mercedes 3.Sezon 9.Bölüm (Crunch Time)

 9 Kas 19  |   7
Sinema Modu İzledim

Çeviri Durumu:
%100 çevrildi.

asosyalpsikolog
altyazı çevirmeni.
Aragius
altyazı çevirmeni.
thearagius
Bölüm Özeti & Çeviri Notları
Morris ve Alma, Peter'ın annesini rehin tutarak taslakları almaya çalışırlarken Bill Hodges, Rothstein'in katilini bulmaya çok yaklaşır.

Yorumlar (7)

Yorum yazabilmek için Giriş yapmalısınız.

    Tüm Yorumlar

  1. @Candan19

    bölüme başlıyorum , bitiyor . nasıl bittiğini anlamıyorum valla o kadar yani : ))
    bana sanki en güzel sezonu buymuş gibi geliyor ; belki de Brady karakterinden rahatsız oluşum önceki sezonları izlememi zorlaştırıyordu , bu sezon yağ gibi akıyor ….

    2 0
    • @olasdesal

      Bana da tam tersi geliyor. 1. ve 2. sezonun ekmeğini yiyor tamamen. Brady’siz olmuyor, olmuyooooor. ^^

      1 0
  2. @dlkb
    Spoiler içeren alan!
    Rothstein aşkına gitti kazmalı psikopat Alma, sıra geldi Morris’e… Şu Peter da ne kadar salak ve toy bir çocukmuş ya, ailesinin başına ne işler açtı. Hala da ben hallederim kafasında.

    Holly, seviyoruz seni ama miras kaldı diye Mr. Mercedes’in onlarca kişiyi katlettiği arabayı bu kadar sahiplenmek ve teyzenin hatırasına arabaya muhteşemliğini geri kazandırmak nedir yahu. Götür bir hurdalığa, kimsenin haberi olmadan parçalat gitsin. Lou zaten uçmuş durumda, Brady’e biraz anlayışlı olmak mı!!! Bill iyi sabır gösteriyor ve hepsini hala koruyor, kolluyor :)

    2 0
  3. @yamanmurat

    iyi oldu aq

    3 0
  4. @efetuana

    sitenize üyeyim ama yeni bölümler geldiğini sizden haber alıp başka sitelerde izliyorum,çünkü süreklü durmasından dizileri izeyemiyorum son zamanlarda .ilgilenirseniz sevinirim…

    14 0
    • @seahorse

      @dizibox evet kesinlikle hepimizde aynı sorun var !!! milyon kere yazmamıza rağmen hala tık yok

      4 0
    • @s.nusret

      Aynen!

      4 0