Dil SeçeneğiOrigin 1.Sezon 4.Bölüm

 15 Eki 18  |   15
Sinema Modu İzledim
Çeviri Durumu:
%100 çevrildi.

elnikurt
altyazı çevirmeni.

Yorumlar (15)

Yorum yazabilmek için Giriş yapmalısınız.

    Tüm Yorumlar

  1. @Kanatayak

    Malfoy oğlanı şu kız ile romantizm yaşadığında o kadar hoşuma gidiyor ki anlatamam sanki benim evladım bir kız bulmuş gibi sevinçliyim yürü be Logan! bu arada yeni hatırladım bu dizi iptal edilmişti ben o sebeple birkaç ay önce izlememiştim ama yokluktan tekrar başladım… dizi çok güzel iptal edilmesi izlenmemesi için yeterli ama lütfen şu senaryoyu acımasızca eleştirmeyin. bu arada kız bizim Logan onu öptüğünde öyle bir tepki verdi ki bir ılık vibeı hissettim, umarım yaşanmaz

    0 0
  2. @Ercandark

    Valla 4. Bölümdeyim korku filmi tadında kaç kere yerimden zipladigimi hatırlamıyorum. Güzel ve izlenmeli bence

    1 0
  3. @selinmalfoy

    Beğenmeyen izlemesin ne kadar özürlüsünüz saçma salak yorumlar yapmayın kardeşim o zaman beğenmiyorsan bırak geç yani

    1 -2
  4. @Ferdi07

    Sanki diziyi izlemek için para ödüyormuş gibi diziyi kötüleyici saçma sapan yorumlar yapılıyor , bu durum izleyecek olan insanların hevesini kırıyor .. Bırakın da izleyelim dimi _? . Benim görüşüm şu şekilde : Dizi bayağı sürükleyici ve zaman zaman yavaş olsa da gayet heyecanlı ilerliyor. İzlemeye değer… :)

    3 -2
  5. @matmazeldamla

    Dizideki en akıllı canlının parazit olması?

    0 0
  6. @boswelia

    Alttaki yorumlara bakan olağandışı saçma bir dizi diye izlemekten vaz geçer.Neden bu kadar abartılı ve izleyecek olanları yanıltıcı yorumlar yazıyorsunuz?

    12 -2
  7. @KaptanHarlockk

    Senaryoyu ilerletmek için şu oyuncuların IQ seviyesini düşürmeseler çok güzel olacak. İlla bir veya birkaç tanesi aptalca şeyler yapacak ve bunun üzerinden dönecek senaryo. Bende bunu bir tek bizim dizilerde yapıyorlar sanıyordum. Tarz olarak güzel dizi, biraz daha yaratıcı olunsa ortaya Alien, Cube karışımı güzel bir dizi çıkar. Lütfen izlediğime pişman olmayayım.

    7 -4
  8. @exonix

    100 + dizi izlemiş biri olarak bu bölümü daha izlemedim diziyi bitircem ama cidden kötü dizi

    3 -5
  9. @@creative4595
    Spoiler içeren alan!

    ben bu kadar salak bir doktor görmedim abi yemin ediyorum adama deli oldum 2 kişi bir adama birşey yapamadılar doktor bıçagı almaya çalışırken eric kolunu tutuyor sonra arkadaki venisha denen gerizekalı kadını mal mal duruyor arkada öyle bıçağı alıp saplasa ya erice tam bir saçmalık yemin ediyorum ya deli oldum saçını falan çek yada yumruk at yüzüne bayılsın bıçağı al kafasına sapla 2-3 kere bıçakla falan yani tam bir saçmalık olmuş o sahne deli oldum vallahi ya

    2 -2
  10. @muradhan

    dialoglardaki IQ seviyesinin düşüklüğüne diziyi ceviren arkadas nasıl tahammül edebilmiş bravo doğrusu.sabrından dolayı tebrik ederim resmen akla ziyan bir dizi konu güzelde o dialoglar ne öyle

    3 0
    • @sophokles

      Duygulara tercüman bir yorum. Benden de buraya kadar. 4 bölüm için 160 dk harcadım, yazık bana….

      0 -3
  11. @starkned

    @araz burdan bunu mu çıkardın kılkuyruk, senin mantıkla göre Stephan hawking dizi çekmeliydi mk , ne insanlar var ya varlık ile yokluk arasında

    3 -4
    • @sumuq

      teşekkürler

      0 -1
  12. @sumuq

    Oyuncularda iq problemi olunca deliriyorum aq diziyi resmen salaklıklarına göre yapmışlar

    9 -6
    • @araz

      Madem çok zekisin sen yapsaydın diziyi

      3 -8