Dil SeçeneğiRiverdale 3.Sezon 11.Bölüm

 1 Şub 19  |   60
Sinema Modu İzledim

Çeviri Durumu:
%100 çevrildi.

asosyalpsikolog
altyazı çevirmeni.

Yorumlar (60)

Yorum yazabilmek için Giriş yapmalısınız.

    Tüm Yorumlar

  1. @wanheda00

    3. SEZON ÇÖP

    0 0
  2. @bitsedegitseek
    Spoiler içeren alan!

    ya gerçekten hani bitiriyim de yarıda kalmasın diye izliyorum bir bölümü 2 saatde izliyorum durduyorum gidiyorum evi temizleyip geliyorum falan o derece bende heyecan uyandırmıyo devamını merak ettirmiyor nasıl saçma sezon bu ya ne kadar zorlamışlar sinirden elim ayağıma dolaştıı dmkjfdkhd keşke zirvede bıraksaymışsınız her bölüm daha da saçmalaşıyo 2 bölüm önce öldürücek diye semtinden kaçtığı adam kalkıp bu bölüm adamın hayatını

    Spoiler içeren alan!
    0 -3
  3. @Eda Kaya

    Uzadıkça saçmalıyor keşke bu sezon güzel şekilde bitirselerdi

    0 -3
  4. @Zehrasekerci

    Ciddi anlamda kasabada kime masum değil

    2 -2
  5. @Dilem

    Bu bölüm çok güzeldi ama hiçbir şey anlamadım. Noluyo ya? Gshsujsjshsggs

    3 0
  6. @sude_jones

    ya veronica unut gitsin diyeceksen niye jugheade katili araştırması için para verdin ne kadar saçma ya ayrıca ilerleyen dakikalarda arkada çalan müzik ile tam bir amerikan dizisi gibi olmuş ama yinede herşeye rağmen bu dizinin hastasıyığmm gerçek riverdale hastası olanlar bu yorumu beğensinde sayımızı bilelim

    17 0
  7. @lumos9412

    Riverdale de cinayete karışmamış kimse yok…

    Spoiler içeren alan!
    yorum
    1 -2
  8. @Sen4_tsun

    Şu dizinin 3. sezonuna sürekli laf söyleyip duranlar, arkadaşlar bu sezondaki açığa çıkan herşey geçen sezonlardaki unuttuğumuz birçok gizemin açıklamaları ve bazı şeylerin devamı yani devam etmesi gerekiyor bu yüzden memnun değilseniz izlemeyebilirsiniz.

    11 0
  9. @ken97
    Spoiler içeren alan!
    Çok güzel bir bölümdü, bence bu bölüm nerdeyse bütün taşlar yerine oturdu şu çiftlik dışında galiba. Yalnız archie’nin hiram’ı kurtarmasına sinir oldum bırak ölsün sana o kadar kötülük yaptı. Veronica’nın sondaki “You know what forget it it’s riverdale” repliği çok iyiydi. Birilerini öldürüp saklamayan çok az insan kaldı, riverdale’de kimse masum değil.
    8 0
  10. @jinglejangle

    yeni bölüm gelsin artııkk

    1 0
  11. @JugheadLoVe

    son 2 gun JUGHEAD)

    1 0
  12. @leydiplath

    Sırf şu bölümün altına yorum yapıp öfkemi kusabilmek için üye oldum.
    Dizi öyle saçma bir hal aldı ki, muhtemelen yapımcılar ve senaristler olayların neresinden tutsalar ellerinde kalmaya başladığının farkında bile değil. Sırf bunca zamandır izliyorum birden bırakmayayım diye izliyorum ama olaylar o kadar saçma ve mantıktan uzak bir drama, gizem perdesiyle ilerliyor ki artık sinirlerim hoplamaya başlıyor. Herkes tuhaf bir şekilde psikopata bağlama, şeytanlarıyla yüzleşme derdinde. Tamam, farkındayım, bu bir kurgu. Ama gerçeklikten bu denli uzaklaşılması artık rahatsız edici bir boyuta erişiyor.
    Archie’nin dramalarından sıkıldım. Ne yaptığını bile bilmiyor, birinci sezondan beri kendisiyle barışabilmek için bir an kovalıyorum ama saçma bir büyüklük taslama peşinde. Veronica desen, Archie’den hiçbir farkı yok. Veronica’ya empoze edilen şeyin özgüvenle bir ilgisi yok, babasının egosu kendi içinde ve sadece bunu farklı bir açıdan kullanıyor diye gözüme sevimli gelmiyor, tam aksine son derece itici. On yedi yaşındasınız. Kız bar işletiyor, anlamadığım tüm o hesap kitap, yeraltı dünyası, mafya tarzı işlerle uğraşıyor ve yanına saz arkadaşlar alıyor. Reggie’yi Archie gelince bir anda itiyor, burası tamamen ayrı bir aptallık, sonra tekrar kabul ediyor. Öncesinde de Archie eve döndü diye mutlu oluyor, bu kadar seviyorsan birini babanı öldürmeye teşebbüs etmesinde bir parmağı olduğunu düşünemezsin bile. Aklına başka isimler gelir. Tamamen saçmalık.
    Betty’e gelince, babasının beynini yıkamasına izin veriyor. İçindeki karanlığı zaten bastırma derdindeyken şimdi buna izin vererek iyice açığa çıkaracak.
    Jughead zaten ayrı bir olay. Yine de dizide en katlanılabilir bulduğum ikili Betty ve Jughead. Kalanları gerçekten beni hayattan soğutuyor, tavırlarının saçmalıklarından gözüm kanıyor artık.
    Dizideki olaylara gelince, ben şu anda sezon finalinde neyi nereye bağlayacaklarını bilmiyorum. Kestirmeye çalışıyorum o da olmuyor. Öyle bir dallandırıp budaklandırdılar ki mantıklı bir yere bağlarlarsa eğer – ki dürüst olmak gerekirse hiç sanmıyorum bağlayabileceklerini – bilgisayar karşısında oturup alkışlayacağım. Doğaüstü olaylara girdiler, ölen öldüğüyle kalmıyor, intihar eden çıkıp geliyor. Hiçbir karaktere öldü gözüyle bakamıyoruz yahu. Bu ne saçmalık? Herkes birbirini öldürüyor, herkes birbirinin sırrını keşfediyor ama öylece bırakıyor. Bir adalet peşinde koşma çabalarını görüyoruz sonra birinin başka bir gizemi ortaya çıkınca bunlar da puf olup gidiyor. Gençler yaşlarından çok uzakta davranıyorlar. Bilemiyorum… umarım bu böyle sürmez. Birinci sezonu çok sevmiştim. İkinci sezonu da ortalardan sonra toparlayabilmişlerdi ama üçüncü sezon tam bir hüsran.

    16 -14
  13. @matmazeldamla
    Spoiler içeren alan!

    peki 2,5 sezondur süren Veronica Archie aşkının saçma sapan bir şekilde bitmesi?

    Spoiler içeren alan!
    15 -3
  14. @lzeta
    Spoiler içeren alan!
    Diziyi izleyip yorumlara bakarken Sırf spoil Yazıyor Diye Bu Yorumu Okuyuosun Dimi :D
    9 -10
  15. @esiarkeyeyen

    Dizideki müzik …

    2 -1
  16. @JugheadLoVe
    Spoiler içeren alan!
    Veronicaya sinirleniyorumyaa Nasil Archiden suphelenir.SInrimi bozuyorr Veronica. Bence Vegiee daha iyi.Dizide JUGHEAD e asikim.Ama Betty ondan babasiyla bulusmasini falan sakliyo.Saklamasa daha iyi.Jugyde veronicanin ona para vermesini sakliyo.Bence birbirlerinde hicbisey saklamasalar ve birlikte haraket etseler daha iyi olurdu.BUGHEAD
    15 0
  17. @Dizici05

    Jughead e de dedektiflik yakıştı haa hshxhdjxhxhx

    15 -1
  18. @yigitsu1
    Spoiler içeren alan!
    ııuıgjhghchhghkjhkjhgfxhg
    1 -5
  19. @kraliceari

    Onayda aldı ama bitse de kurtulsam modundayım artık. Cidden toparlayamiyor, ilerleyemiyor. Ama sırf başladım diye izliyorum. Geçen sezonda sıkmıştı ama jug için izlediydim bu sezon o bile kurtarmıyor

    Spoiler içeren alan!

    Her bölüm belki bu sefer toparlar diye bakıyorum ama olmuyor. Resmen ayıp olmasın diye izliyorum
    Dizinin temposunu bir türlü tutturamadilar. Ya çok hızlı ilerliyor ya çok yavaş. Abuk sabuk bir döngüye girdi. Sanki ricerdale dunya aleminden uzak bir yer. Herkes birbirini sırrını biliyor. Hepsi birşey saklıyor. Ölüler diriliyor yok intihar edenler aslında intihar etmiyor

    Lise cağındaki bebeler daha geçen bolum üniversite sınavı diue yırtınıyorlardı bu bolum adam vuruyor, cinayet çözüyor, mafyacilik oynuyor

    Adama sormazlar mı koskoca Hiram Lodge mafya lideri, uyusturucu baronu evine o kadar kolay mi girilir? Karısının aşığı var bilmez? Odasında hiç koruma olmaz? Sadece iki koruması olur? Haraç kesmeye giderler ne hikmetse haraç aldıkları adam hiram’in vuruldugunu bilmez ?

    Archie beş dakika manitasiz duramaz gibi hemen yapıştırdiniz josie’yi yanina. Erkek erkeğe kevin ile takılsın arkadaşım. Ama yok illa sevisecek bu çocuk. Veronica desen zaten ayrı bir mal. Archie problemleri var ama hala orada yasiyor. Çizgi romanda da öyle mi bilmiyorum ama bu çocuğun anası var. Gitsin yanına kafasını dinlesin. Biraz rahatlasın gene gelsin. Adam taş kırıyor içkiye vuruyor kendisini hiç aklına anama gideyim bir soluk alayım demek gelmiyor. Bari anası ölmüş olsa da bu seçenek hiç olmasa.
    Dizinin saçmalıklarından bahsetmeyeyim diyorum ama bu kadar mantık hatası olamaz ya
    Archie belinde silah hastaneye dalıyor kimse yok. Hasta bile yok.
    Sanki sadece tek bir şerif var. Hiç yardımcı eleman yok
    Otopsiyi yapan hannibal tipli kamil hiç yakalanmiyor
    Gizli kerhane açıyorlar ama kapısı kilitsiz ve ortalık yerde yapıyorlar
    Penelope hepten grinin elli tonuna çevirdi ortalığı
    17 sindeki veletlerin yaptıklarına hiç değinmek bile istemiyorum

    9 -5
    • @beyzagozacan

      o kadar haklısın ki

      1 -1
    • @Mileven

      haklılığın yani dibi fln abi resmen scoby doo ya döndü birisi canavar kılığına giriyor herkes onu arıyor bakıyolar maskenin aldindan ölü adam diriliyor bu arada grinin elli tonu olayı çok iyiyi knk

      1 0
  20. @ParkSenaShii

    Sanırım izlediğim en iyi bölümlerden biriydi fakat 1. sezonun önüne geçemiyor 2 ve 3. sezon :( 1. sezonu özlemedim değil Jason Blossom’un ölümünün sırları çok hoştu ve dizi etkileyici bir hal alıyordu şimdi de öyle fakat 1. sezona göre az

    7 -1