Stranger Things 1.Sezon 2.Bölüm (Chapter Two: The Weirdo on Maple Street)

 16 Tem 16  |   88
Sinema Modu İzledim

Yorumlar (88)

Yorum yazabilmek için Giriş yapmalısınız.

    Tüm Yorumlar

  1. @Aslsar1
    Spoiler içeren alan!
    yiyişesim geldi aaq ldşwşdşwd
    0 0
  2. @Sevval0

    Hergün 1 veya 2 sezonunu bititiyodum luan tekrar izliyorum harika kesinlikle 4,5,6,7. Sezonları gelmeli

    2 0
  3. @luaxrk

    film cidden çok güzel ve sürükleyici.bence en az 5 sezon olmalı.yeni başlayanlar için tavsiyem bazı bölümleri ilerletin çünkü cinsellik var 1-2. bölümleri izlediğimde çok duygulanım neredeyse ”nası bu kadar mükemmel bi film yapmayı başarmışlar”diye ağlicaktım.iyi seyirler

    0 0
  4. @Ece_

    Şu Demogorgan Nancy den daha tatlı

    1 0
  5. @Klayley_11

    Will’in yeni hali scofield’ın küçüklüğüne benziyor

    0 0
  6. @Busra_srt

    Türkçesi iyiymiş elevenın

    3 0
  7. @Lala.5

    Mike ‘ın ablasını boğmak istiyorum

    1 0
  8. @sucukekmek

    Genel olarak beğendim diziyi..gerilim açısından olsun efektler olsun vesayire ama diziye tam bi ısınamadım nedense..bi eksiklik varmış gibi hissediyorum o yüzden..belki ilerleyen bölümlerde konunun içine biraz daha girdikçe dizi daha sürükleyici bir hal alır diye düşünüyorum.

    5 0
  9. @kayra242
    Spoiler içeren alan!
    basınca noluyo diye merak ettim
    1 0
  10. @Edwards

    Çok güzel bölümdü

    0 0
  11. @Tvling4

    ALLAHIM HARİKAAAAA

    1 0
  12. @Mesuude

    jonathan çok tatlı ve sempatk değilmi sherrif hopperda öyle tek eksi yanı ergen ve çocuklar kaynıyo dizide . özellikle nancy ve steeve iğrenç ergenler .

    3 0
    • @Engin Deniz

      Daha sonradan onları da seversin :D

      3 0
  13. @tunasntrk

    Mxmxmxmxm

    0 0
  14. @lostcrow

    yeni başladım diziede cem yılmaz haklıymış hafif şişman san birde gözlük lüysen sıçtın kaçarı yok

    8 0
  15. @irrmdmrr

    hay amk

    0 0
  16. @dilaraeseenn

    La neler oluyor dizide böyle anlamıyorum ama çok sürükleyici

    5 0
  17. @[email protected]
    Spoiler içeren alan!
    Labune bunela nebula
    0 0
  18. Spoiler içeren alan!
    Barbara’ya yazık oldu
    2 0
  19. @Swintry

    Dizi mükemmel

    0 -2