Dil SeçeneğiSupergirl 4.Sezon 11.Bölüm

 28 Oca 19  |   16
Sinema Modu İzledim

Çeviri Durumu:
%100 çevrildi.

elnikurt
altyazı çevirmeni.

Yorumlar (16)

Yorum yazabilmek için Giriş yapmalısınız.

  1. @AiLana
    Spoiler içeren alan!
    kara keşke niaya supergirl olduğunu demeseydi
    0 0
  2. @yusufzmbk

    Meave(Nia’nın kız kardeşi) tamda benim merak ettiğim soruyu sordu. Bu yüzden bu diziyi tebrik ederim fakat gel gör ki yine cavabını vermedi ya da veremedi ve veremezde. Biyolojik olarak kadın olmayan birine nasıl ailede sadece kadından kadına geçen güç geçebilir. Ha, diyebilirsiniz ki zaten yarı insan yarı uzaylı ondan dolayı olmuş olabilir diye. Bu açıklama da çok ucuza gelir bence. Güya mesaj, trans da olsan hissettiğin cinsiyetsin gibi bir şey mi yani ne? Ya da tamamen erkek değil de çift cinsiyetli mi doğmuş acaba Nia?

    2 -2
    • @Splash

      Biraz geç oldu ama cevap vereyim anladığım kadarı ile. Nia doğum da erkek genleri ile doğuyor ancak kadınlık genleri daha çok ağır basıyor. Bu etrafta görülen translıklardan değil bilimsel. O yüzden zaten farkına varıldığında görünüm olarak ameliyat geçiriyor. Yıllar içerisinde de erkeklik genleri ve hormonları kayboluyor büyük ihtimalle. Aslında Nia şuan neredeyse gerçek bir kadın. Günümüz gerçekliğinde de bilimseler vakalar oldukça çoktur. Ama tabii görünüş olarak dönüşüm geçirenlerin tamamen kadınlık hormonlarının veya erkeklik hormonlarının kaybolduğunu duymadım. Sadece olabildiğince azaltmak için ilaçlar veriliyor. Aslında her insan da embriyo halindeyken cinsiyet hormonları salgılanır. Hangisi ağır basarsa zaman içerisinde o cinsiyete bürünürsün. Ama bu demek değildir ki ağır basmayan hormonun kaybolsun. Sadece dinleniyor diyebilirim. :) Güçleri de bu nedenlerden dolayı geliyor bir bakıma. Sadece rüyayı annesi yanlış yorumluyor. Rüyasında hangi çocuğuna geçeceğini söylemiyor kızına diyor sadece. Anasının halt yemesi. :D

      1 0
  3. @Plastikvampir

    Iyi tempo tutturmuşlar..gayet guzel gidiyor

    2 0
  4. @YeniAy

    Herkes “süper kahraman” ve “kahraman” ve “güç” peşinde koşar oldu bu dizi/filmlerde. Böyle güçler sahibi olmadan kahraman olunamıyor mu kardeşim? Çakma kahramanlıklar, sanal şeyler bunlar hep.

    Bu dizi ortalama kalitede, zaman geçirmek için izliyorum ama kalite zaten sınırda iken düşürmeseler güzel olacak daha fazla.

    0 0
  5. @ladynova

    Büyük bir dizi okyanusunda kaybolmuş minik japon balığı.Midem el verdiği kadar takip edeceğim diziyi sanırım.

    3 -5
  6. @Basar

    Arkadaslar bu bir PEMBE DiZi. Anlayin artik!

    3 -2
  7. @Axel Rose

    Nerede okuduğumuz çizgi romandaki Supergirl nerede bu dizi.
    Hangi uyumsuzluğu söyleyeceksin her şekilde elinde kalıyor.

    4 -2
    • @izhaol

      Maalesef mükemmel film çıkacak karakteri düşük bütçeli bir kanalda dizi yaptılar.

      1 -1
  8. @solayagim

    Abartıyorsun diyebilirsiniz ama tüm bölümü ileri sarark tam 1 dakika içinde izledim. Yazacak konu bulamadıkları için geçiştirdikleri birçok bölümden biri olmuş. Kesinlikle 10 üzerinden 1 alır. 1 dakikaya 1 puan hesabı.

    2 -6
  9. @dundar009

    Flashla yarışabilecek hız kabiliyeti var hiç kullandığını gördünüz mü ? Bu kadar güçlü olduğu bilinen bir karakter uçup göz lazeri atmaktan başka bir şey yapmıyor az güç katın şu kıza kim olduğu belli olsun

    4 0
    • @WatcherSPN

      The CW’nin klasliklesen sistemi artık bu, Flashında ışık hızında hızlı olması gerekirken, neredeyse tüm sahnelerde normal insanları elinden kaçırıyor. Netflix kalitesinde 10-13 bölüm arası böyle karakterlerin harcanmadığı bi dizi görmeyi çok isterdim açıkcası

      1 0
  10. @MeToLee

    Yok o gay yok bu lezbiyen şu trans. Kardeş önyargım yoktur böyle şeylere kim ne yaparsa yapar bana ne de sinir olmaya başladım artık her dizide aynı şey.

    10 -9
  11. @UgurGL7
    Spoiler içeren alan!
    Lex Luthor’a gidecek diyenler?
    0 -2
  12. @omrmrcn
    Spoiler içeren alan!
    çok gereksiz bir bölümdü :(
    1 -2
  13. @ozanilhan1903

    çeviri ne zaman biter

    0 -3