Dil SeçeneğiTeen Wolf 6.Sezon 5.Bölüm (Radio Silence)

 14 Ara 16  |   126
Sinema Modu İzledim

aellyff
altyazı çevirmeni.
@aellyf

Yorumlar (126)

Yorum yazabilmek için Giriş yapmalısınız.

    Tüm Yorumlar

  1. @spnlover

    peterda supernaturaldeki crowley gibi kötü ama asla nefret edilemiyo gmhjögnfdhreyj

    1 0
  2. @spnlover

    peterda supernaturaldeki crowley gibi kötü ama asla nefret edilemiyo

    0 0
  3. @Liel

    bölümü izlemeden spoi yedim ama …………….. bölümü izlemek için ayrı tutuştum tşşşşşşşşk

    Spoiler içeren alan!
    peter mi geldi ahahahaha
    1 0
  4. @Jenniefer Blake

    Bu cip herkesi yine kurtardı

    9 0
  5. @Nyks09
    Spoiler içeren alan!
    Stiles nasıl özledik seni
    6 0
  6. @oguzhan15

    güzel bölümü sevdim :)

    2 0
  7. @UnbelievableTurk
    Spoiler içeren alan!
    Şu dizide Peter’in çektiğini başka kimse çekmemiştir arkadaş. Bi ev yangınında, Bi Jackson ile Stiles’in üstüne attığı tüplerle, Bir de istasyondan geçeyim derken. Adam 6 sezon boyunca 3 kere yandı ya la. Ne çektin be reis şu yanıklardan, ateşten sen ya :(
    Bu arada herhalde 1. sezondan beri dizide olupta olaylardan hiç etkilenmeyen bi Koç var sanırım :) :)
    13 0
    • @Nyks09
      Spoiler içeren alan!
      bir de Derek her bölüm ya vuruldu ya pençe yedi
      6 0
  8. @sfr_mei

    en güzel bölümlerden birisiydi

    2 0
  9. @ZHIEND

    en sevdiğim karakterlerden peter ve stiles aynı yerde mutlu oldum .d

    10 -1
  10. @WolfianAlpha

    keşke tüm sezonlar bu kadar güzel olsaydı

    9 0
  11. @fatihcanikli

    bu sezonda dandik saçma
    4. sezondan snr mafettiler güzelim diziyi

    0 -16
  12. @sherlockholmesfan

    eee aramı verdiler yine
    yeni bölüm nerede

    3 0
  13. @fulyaa

    cok ama cok güzeldi :((

    Spoiler içeren alan!
    stiles gel artık kıyamam sana
    4 -1
  14. @Erkekadam

    Dizi bitti mi?

    1 0
  15. @keremwolf

    6.sezon bıtınce dizi final veriyor :(

    5 -1
  16. @PLAYER

    6.Bölüm gelmedi ???

    1 0
  17. @Holland.dylan

    6. Bölüm ne zaman gelecek bilen varmı?

    0 0
  18. @eccbatu

    5 bölüm çekip ara vermek ne ya öyle saçmalıkmı olur ya

    1 0
  19. @Bay_dsperado

    Hadi be 6. Bölüm

    2 0
  20. @patatess

    bence süperr bölümdu tattismasiz teen wolf serisinin en guzel son sahnesiydi ha bide allison un oldugu sahne var

    0 0
  21. @xTheFlashx

    FNRKAN yorum iyi ama anlamamışsın sen olayı o sembol dünya ağacı ( nemeton ) a ait 3.sezonda anlatıyorlar saten izlersen anlarsın.

    2 0
  22. @furkyy33

    Ne demek 2 hafta ara

    1 0
  23. @Nurefsannnn

    Yeni bolum neden yayinlanmadi bilen var mi

    0 0
    • @@IsaacLahey

      Yılbaşı arası gibi bir şey vermişler. Yeni bölüm 4 Ocak’ta gelicek.

      0 -1
    • @Cglzngl

      Çarşamba günü

      0 0
  24. @Busesevmedi

    6
    Bölüm nerde

    1 0
  25. @TafoZel

    beyler 6.sezon 6. bölüm KESİN OLARAK NE ZAMAN GELİR O KADARDA MUTLU OLMUŞTUM BÜGÜN İZLİCEM DİYE VE 2 HAFTA ARA VERMESİ ÇOK ….KÖTÜ

    3 -1
  26. @Feymre

    Dizi 2 hafta ara verdi 4 ocak yeni bölüm iyi seyirler..

    0 -4
    • @TafoZel

      Gerçektenmi 2 hafta ara verildiyse harbiden oha

      1 0
  27. @27kordon27

    Yeni bölümü hangi gün çıkıyor soylermisiniz

    1 0
    • @Kemalxxx123

      bugn gelicek ama saat kaçta onu bilmiyorum

      0 0
    • @okuyucu13

      Dizi 2 hafta ara verdi 4 ocakda vericek

      1 0
  28. @27kordon27

    Çok güzeldi 5.bölüm sonu çok heycanliydi 6.bölümü sabırsızlıkla bekliyorum

    2 0
  29. @YeniAy

    6. bölümden sonra noel arası verecekler galiba ama bildiğim kadarıyla bu dizinin tüm bölümleri çekildi. Ne arası bu? Tatilde bölüm eklemeleri vs. gerekmez mi asıl? Millet tatilde adı üzerinde! Pöfff

    2 0
  30. @honkitonki

    her bölümünü heyecan ile beklediğim dizinin son sezonu o kadar vasattı ki yeni sezonun geldiğini 6. bölüm yayınlandıktan sonra fark ettim 1. bölümü izledim teaser inanılmaz vasat olmuş koymak için koymuşlar gibi çok dikkatimi çekti çünkü ianılmaz efsane teaserı olan bir diziydi tabi bunların dışında evet iyi bir başlangıç ama yinede çok beklediğim şekilde değildi umarım sıkılmadan 6. bölüme kadar gelirim

    1 -5
  31. @FunnySpider36

    efsaneydi bölüm ya yeni bölüm hemen gelsin istiyorum

    1 -1
  32. @r2maruU

    Valla Yeni Bölüm Gümbür Gümbür Geliyorrrr :D

    1 -1
    • @27kordon27

      Yeni bölümü hangi gün çıkıyor

      1 0
  33. @ ?

    Bu dizi Allissonsuz Dereksiz ve Isaacsiz olmuyor ne yazikki, zaten izlemiyorum artik….

    2 -5
    • @UnbelievableTurk

      2-3 kişi için izleyeceksen zaten koskoca diziyi bencede izleme. en iyisini yapmışsın. doğru karar.

      0 0
  34. @AiLana
    Spoiler içeren alan!
    Stilesa güveniyorum yine yapar bi kahramanlık çıkar ordan
    2 -2
  35. @esraa_arslann

    Ayrıca ikinci anlamadığım şey de Peter’ın orda ne işi var ? Süpernatural olanları almıyorlardı sanki. Ya da o omega olduğu için mi aldılar ? Allah rızası için biriniz beni aydınlatın anladıklarınızla :) teşekkürler
    Çeviri için de ayrıca teşekkür ederim. Emeğinize sağlık.

    1 -3