The 100 1.Sezon 4.Bölüm (Murphy's Law)

 10 Nis 14  |   46
Sinema Modu İzledim

Yorumlar (46)

Yorum yazabilmek için Giriş yapmalısınız.

    Tüm Yorumlar

  1. @seokrataes

    orrspucocu finn boyun posun devrilsin sevgilin uzaydan senin icin gelsin yaptiklarina bak aq

    0 0
  2. @Ragnar Lothbhrok

    Katil velet Orospy çocugu Yallah arabistana

    1 0
  3. @baskaca
    Spoiler içeren alan!
    IRKÇI KÜÇÜK BEYAZ KIZ ZENCİYİ PİÇAHLIYOR
    1 0
  4. @votkaicenbalk

    Her ne kadar diziye o şekilde yansıtılmamış olsada kitapta Clarke ve Wells sevgiliydi onun ölümünden sonra gram acı çekmeyip hemen Finnle işi pişirmesi aşırı saçma olmuş kaç yıllık arkadaşın ölmüş senin yaptığına bak. İnsanlar çektikleri tek bir sahneyle 15 yıllık arkadaşlıklarını özetleyip yasını tutuyormuş gibi gösterip hemen başka erkeğin kollarına atmışlar resmen kızı. Finn’e ne demeli peki çocuğun sevgilisi var o dünyaya sanki seks için gelmiş gibi davranıyor ne saçma karakterler bunlar ya Bellamy desen ayrı bir şey oralara hiç girmiyorum o yüzden onun dışında şu ana kadar Wells ve Octavia dışında adam akıllı karakter göremedik Raven da iyi birine benziyor ama ne yazık ki böyle giderse bu sezon bitmeden diziyi bırakıyorum yaptıkları her hareket saçmalık resmen… Bir kaç kaliteli karakter için saçmalıklarda dolu onca sezon izlenmez bana göre. Diziye başlamamın sebebi Octavia ama böyle giderse o da umurumda olmayacak direk bırakacağım.

    1 0
  5. @Blase

    Ah Raven ah! Sen onun için uzaydan dünyaya iniş yap ama o?.. erkekler böyle işte kızım naparsın

    2 0
  6. @HiraElban

    YA VALLA ŞU FİNN’DE HERKESİ ……. GİBİ DURUYOR

    0 0
  7. @leakyblenders

    daha üç bölüm izledim ama oyuncularda oyunculuklarda berbat kızın sevgilisi ölüyo iki dakikaya unutuyo hemen senaryodanda sapılmış wellse clarke babasını annnesinin öldürdüğünü söyleyecek kadar yer verilmiş sonra öldürülmüş clarke desen herşeyi biliyor herşey onun etrafında dönüyor zaten wells ölünce ne yapack diye baktım bi kaleme unutuyor hemen kaç yıllık arkadaşını karakterlerden bir murphy var iyi olan (kitaptakiyle uyuşan) dünyadaki hayvanlar falan herşey değişmiş bitkilerle dünyada kalan insanlar değişmemiş falan böyle saçmalıklarda var karakterlerin hepsi ergen yani hedef kitlesi belli amaçlarıda belli para kasmak senaryoyuda beleşe getirmişler zaten o yüzden bırakıyorum diziyi benle aynı fikirdeyseniz sizde bırakın kendini clarke ve belamynin yerine koyan ergenler izlesin zaman kaybı başka dizi mi yok

    3 -9
  8. @sevdereyiz

    bellamy.. düştüm sana

    2 0
  9. @kadirgun

    kim kimi öpüyor kim kime kayıyor belli değil

    5 -1
  10. @MacaLLan

    haay arkadaş spor bahisinizi lan yeter

    7 0
  11. @sevk

    Bellamy en çok sevdiğim karakter

    6 0
  12. @nur_

    clark a üzüldüm sevdiği herkes ölüyor ya

    6 -2
  13. @Eraycfa

    Abi Zenciye Üzüldüğüm Kadar Kimseye Üzülmedim Adam Gibi Adam

    9 0
  14. @dumbledoreunasasi
    Spoiler içeren alan!
    hikayede bellamy clarke değil mi aq tamam finni seviyorum ama ravena yazık oldu aq
    2 0
  15. @dumbledoreunasasi
    Spoiler içeren alan!
    deneyler niye yok ya lilyi falan görmek isterdim.
    0 0
  16. @tara7

    bu dizinin her bölümünü 5 saat de izleyebiliyoruz sizce bunun anlamı ne sürekli donuyor

    4 0
  17. @Gizlizleyici

    Murpy haketti bence. Tamirci kıza da üzüldüm.

    Spoiler içeren alan!
    1 -1
  18. @ilaydaerdogan8

    Bellamy ve clark daha güzel olmaz mı

    10 -4
    • @marychristianswan
      Spoiler içeren alan!
      finn in manitası var işler karışacak. bence de belaammy ile daha iyi olur
      ,
      2 -1
  19. @theennflaolf

    [/spoiler]Müthiş bölümdü keşke clarke’ın anneside gitseydi inşallah infaz edilmemiştir

    Spoiler içeren alan!
    1 -1
  20. @burak

    Gerçekten bu Clark denen kız adamı katil edecek tipte; Hiç sevmedim yan karakterler çok daha iyi, anlamadan dinlemeden her gördüğün şey doğru anlamına gelmez.Bence Clark’a da ceza verilmeliydi.Sürtük yüzünden elamanı asıyorlardı …

    6 -9