Dil SeçeneğiThe Flash 6.Sezon 1.Bölüm

 9 Eki 19  |   85
Sinema Modu İzledim

Çeviri Durumu:
%100 çevrildi.

mcb
altyazı çevirmeni.
elnikurt
altyazı çevirmeni.
Bölüm Özeti & Çeviri Notları
Barry ve Iris, kızlarının kaybı ile başa çıkmaya çalışmaktadır. Ekip, Central City'nin şimdiye kadar gördüğü en büyük tehlike ile karşı karşıya kalır.

Yorumlar (85)

Yorum yazabilmek için Giriş yapmalısınız.

    Tüm Yorumlar

  1. @talhasyl001

    Arkadaşlar yaklaşan Crisis On Infinite Earth bölümünde Lucifer de olacak mı ?

    0 -1
  2. @fferhat38

    adamın anası ölüyo sonra hiç bişey olmamış gibi adam caitlini kahve içmeye davet ediyor 6.sezonda flash tv oyunculuğudur bu arkadaşlar bu dizi artık benim için bitmiştir.

    0 0
  3. @Talha MorningAllen

    İlk 5 sezonu Dizi Lab dan izledim artık buranın daha iyi oluğunu anladım TEŞEKKÜRLER DİZİ BOX PARATUZAĞİFLIX TEN BİLE İYİSİNİZ

    0 0
  4. @Krassow

    keşke iris ölse ve godspeedi harcamayıp 1 sezonda başkötü yapsalar birde godspeede cisco sahte hızcı dediya bu dizi sezon gectikte batıyor daha ne kadar batırabilirler acaba?

    0 0
  5. @mamiydn

    Güzel başlangıç flash in kostüm efso

    0 0
  6. @yusufcukk

    o sondaki adam kimdi

    0 0
    • @aragornbey

      onun adı Monitor,tüm çoklu evrenler arası dengeyi korumakla görevli tanrısal bir varlık.Yaklaşmakta olan ”Crisis on Infinite Earths” için bir ekip topluyor,Green Arrowu aldı şimdide Flashı alacak

      0 0
  7. @nOnstOp

    Irıs ilk bölümden yine sinir bozmaya başladı. Sonumuz hayır olsun (:

    0 0
  8. @BombStyle

    RTÜRK “ne bira mı? Olamaz hemen sansür uygulamalıyım.”

    0 0
  9. @akira

    kara deliğe girerken çalan müzik ne idi bilen varmı?

    0 0
    • @CosmicFart

      Queen – Flash (Flash Gordon ın Müziği)

      0 0
  10. @black78ozi

    bi sonraki bölüm ne zaman?

    1 0
  11. @kariyerrim

    harikaydı

    0 -2
  12. @LorD_BuraK17

    Bence 5. Sezona göre İyi bir başlangıç sayılır.
    İzlemenizi tavsiye ederim

    2 0
  13. @Kirizalid

    Nora yı özlemişim. :)

    0 -1
  14. @victor_niki

    Ben 3. Sezon yayınlanırken bırakmıştım bu diziyi aşırı kötüydü devam etmeli miyim düzeldi mi

    0 -2
    • @famexemci12

      Daha da kötüye gitti. Başlama.

      5 -3
    • @victor_niki

      Pardon 4. Sezon da bırakmıştım crossover bölümü merak ediyorum onu izlerim galiba ama

      0 0
  15. @Soner67

    hadi bakayım yeni sezon Hayırlı Olsun 09.10.2019

    0 0
  16. @metahuman

    Hiç kimse Iris’i sevmiyor asğfgöxmğaghs bence de ölsün

    7 0
  17. @metahuman

    İlk sezonun ilk bölümüne göre gayet başarılıydı

    0 -1
  18. @metahuman

    Son cümle üzdü :(

    0 0
  19. @metahuman
    Spoiler içeren alan!
    Barry kara deliğe girerken Cisco’nun şarkı açması… Özlemişim Cisco’nun bu anlarını
    6 0
  20. @Suatemree15
    Spoiler içeren alan!
    Lan şu dizide 6 seson oldu bu salak ırıs ölmedi barry ölecek yapacaşınız karakterin uzvunu düdükleyeyim
    5 0