Dil SeçeneğiThe Last Man On Earth 4.Sezon 12.Bölüm (Señor Clean)

 26 Mar 18  |   13
Sinema Modu İzledim

Çeviri Durumu:
%100 çevrildi.

Onder
altyazı çevirmeni.

Yorumlar (13)

Yorum yazabilmek için Giriş yapmalısınız.

    Tüm Yorumlar

  1. @siret

    Bence absürd komedinin güzel bir örneği bu dizi. Bana çok eğlenceli geliyor.

    1 0
  2. @jessyblue

    bende4.sezon bırakanlardanım…gelirim efendi gibi yorumumuda yazarım :)

    0 0
  3. @sirkumpas

    bu dizi nasıl 4.sezon gördü bravo ilk sezon 3-4 izledim bıraktım iyi gidiyorsa izleyenlere iyi seyirler

    0 -9
  4. @onderxyw

    şu melissayı bi sevemedim gıcık şey

    2 -1
  5. @enes1834

    önder kardeş allah kolaylık versin işin de zor hele bu dizi de işin baya zor he he he ilk defa bir dizi de hiç kadar tiksinme miş dim not artık izlemiyorum sakin sadece merak tan yorumları merak ettim sadece tamam gidiyorum

    1 -12
  6. @Özgür Erdem Polat

    Diziye saçma diyenler neden kaç sezondur buraya gelip yorum atıyorlar anlamadım dizinin tek sevmediğim yanı yayın tarihleri çünkü adamlar 1 yılda 1 sezonu bitiremiyorlar ayda 1 bölüm 2 bölüm kopuk kopuk her defasında la en son ne olmuştu deyip bir önceki bölüme bakıyorum yani şöyle düzenli her hafta bir bölüm şeklinde ilerlese güzel dizi bu diziden daha ne isteyebiliriz ki 20 dakikaya bence herşeyi sığdırıyorlar herhalde millet türk dizisi tadında komedi istiyor akasya durağı şeklinde bir konuyu 20-30 bölüm işleyeceksinki sevsin bizimkiler(!)

    11 -7
  7. @kkbasakk

    Dizinin olayları güzel ve net ilerliyor, saçma sapan uzatılmıyor. Kısa ve gayet eğlenceli. Merak da ettiriyor önümüzdeki bölümleri. Daha ne isteyebilirim bilmiyorum. Beğenmiyorsanız bu sayfayı açmak için uğraşmayın öyleyse.

    4 -3
    • @riacone
      Spoiler içeren alan!
      sapık
      0 -4
    • @kkbasakk

      asfjhaslkf ne alaka yaa :D neyse allah akıl fikir versin

      0 -1
  8. @babocan

    tandy’i seviyom be abi adam kendi rolünü hep tuhaflaştırıyo ama yine de eşine sadık olarak ilerliyo.

    3 -1
  9. @Woah

    Kaç sezondur diziye kötü, gereksiz vs. deyip duruyorsunuz. Bu kadar nefret ediyorsanız diziden niye her bölüme gelip yorum atıyorsunuz? Sevmediyseniz izlemeyin. Diziye trip mi atıyorsunuz, belki yapımcılar gelip okur da, diziyi düzeltir umuduyla?

    19 -3
    • @riacone
      Spoiler içeren alan!
      BANA BAK ŞÜŞGO GİRERİZDE YAZARIZDA SAANE SEVMİYOM DİZİYİ BEN İLK SEZON BIRAKTIM İZLEMEYİ O SARI KARIYI ZENCÜK ŞİŞKO CÜKTÜ BEN DİZİYİ BIRAKTIM
      0 -5
  10. @feiter

    Çevirmeniz bitmediyse uğraşmayın kardeşim. Vaktinizi harcamayın bu gereksiz diziyle..

    3 -17