Dil SeçeneğiThe Magicians 4.Sezon 13.Bölüm Sezon Finali

 18 Nis 19  |   44
Sinema Modu İzledim

Çeviri Durumu:
%100 çevrildi.

Lachrimae
altyazı çevirmeni.

Yorumlar (44)

Yorum yazabilmek için Giriş yapmalısınız.

    Tüm Yorumlar

  1. @thirteenber

    Vay be!

    0 0
  2. @cragler

    Ocak 2020’de sezon 5 geliyor :) youtube’da trailer izleyebiliriniz :)

    0 0
  3. @J4Ja2MY

    nedenini bilmediğim bi şekilde benim kült dizilerimden birisi oldu sürekli bu sezonda da ne kadar depresif karamsar bi havada olsa bile sırf 1-2-3de beni ne kadar eğlendirdiğinin hatrına izledim ve iyiki izlemişim bırakmamışım

    0 0
  4. @UnRealTr

    mükenmel bir sondu biraz hızlandımışlar sanki ama herşey fevkaladenin fevkindeydi çok duyguluydu umarım burda bitmez devam eder agaaa beee çok iyidi

    2 0
  5. @ogulcan1850

    Magiciansız bir perşembe günü ..

    0 0
  6. @kaancan_kc

    Bu diziyi izleyen herkes aile olmuş gibi yorumlarda , gerçekten çok güzel bi dizi bu son 2 sezonunda çağ atladı .

    0 0
  7. @Arthur35

    uzdu lan :-(

    0 0
  8. @Arthur35
    Spoiler içeren alan!

    Ah Alice ah! Bu kiz hic mi mutlu olamayacak ya? :-( Q’nun olum sahnesi ve sarki kismi mukemeldi. Ilk iki sezonda Q’dan beklentim buyuktu ama 3. ve 4. sezonda da bekledigim etkiyi goremedim, o yuzden diziden ayrilmasi benim icin cokta onemli degil ama gozlerim onu arayacak. Julia’nin olay deja vu gibi oldu. Bu dizi sezon finaline kadar dibi goren fakat sezon finaliyle kendini kurtaran bir yapit. Final yapinca sadece Margo ve Eliot’i ozleyecegim, belki Alice ve Julia’yi da ozlerim. Bakalim 5. sezon nasil olacak? Ve Q’suz dizi nasil gidecek

    Spoiler içeren alan!
    0 0
  9. @ogulcan1850

    Ne demek sezon finali ya :((

    0 0
  10. @anil1334

    5. Sezon için Syfy 2020 Ocak ayı içerisinde tarih belirlemiş. GOT için bir buçuk yıl bekledikten sonra artık dizi sezonu beklemekten iflahım kesildi. Neyse iyi seyirler herkese :)

    0 0
  11. @olumculbekar

    Aceleye getirilmiş bir final olmuş ya

    0 0
    • @joyberk

      sezon finali demek istedin sanırım

      0 0
  12. @seqtomik

    The Magicians 1. sezon 1. bölümde beni vurdun, 2. bölüme sıkıcı dedim, 3. bölümde eee hadi izleyeyim vakit var dedim. Tebrik ediyorum 3. 4. sezon o ince espriler, atıflar, kurgu, zorlamadan akıcı olması, her sezondan sonra hadi şimdi neresi acaba demem… Harikasın.. 7+ bir seri kesinlikle değilsin 8++ olmalısın… Ben oturup sezonları yeniden izlediğim de bile vaov bunu kaçırmışım diyorum. Kitabın hakkını veren bir yapım büyükler için fantastik bir dünya… izlesem mi diyen oluyorsa, izlemelisiniz! :)

    3 0
  13. @Valerian

    Bu bölüme sezon finali diyorsak dizinin final yaptığı günü düşünemiyorum bile.

    Spoiler içeren alan!
    Take on Me çalarken gerçekten ağlamaya başladım. Quentin’de kendimi görüyorum…
    3 0
    • @DZBX

      zaten o şarkı söylenen sahnede ağlamayan varsa ruhsuzdur

      0 0
  14. @musa1986

    güzel bir sezon finali oldu ama Q nun bence ordan dönmesi gerekiyor yoksa dizi onsuz gitmez bakalım yeni sezonda bizi neler bekliyecek göreceğiz

    4 -2
  15. @Firestix
    Spoiler içeren alan!
    quentinin ölümünden sonraki sahneler ve 5. sezon özeti https://www.youtube.com/watch?v=zws4eHy0Q3A

    ilk sezondaki mükemmelliği 2. sezonda kaybedip 3 sezonda tekrar yakalayıp 4. sezonda yine kaybedip finalde tek sahneyle kurtarıp 5. sezonda diziyi mahvettiler. R.I.P

    0 -5
  16. @Darkside

    Bu kitleyi gerçekten anlamıyorum ama Türk dizilerinin neden bu kadar tutulduğuna resmen kanıt oluyorsunuz. 2gr dram duygusallık oldumu “ayy’lar, süperler” başlıyor. Bu dizi belki uç noktalarda denebilecek kadar eğlenceli, hatta harry potter ile dalga geçiyor diye başladı. Sonrasında daha ciddi bir duruma geldi. Bu sezonda ise resmen dibi gördü. Tüm sezon karanlık, depresif bir ortamda geçti. Aşırı dram ve müzikal ile boğuldu. Tam ekip kendine geliyor, hareketlenip eski seyrine dönecek derken çat diye, aceleyle yapılmış final gibi sezon sonu verdiler.. Eğer bu başlangıç sezonu olsaydı kesinlikle 2.sezonu göremezdi.

    Her şeye rağmen, herkese Margo gibi bir eş, Elliot gibi bir kanka, Julia gibi bir akraba dilerim :) Bu üçlü sağlam dursun da gerisi önemli değil.

    1 -5
  17. @GenX
    Spoiler içeren alan!
    Q yoksa ben de yokum, hadi eyvallah.
    4 0
  18. @fiyuu

    dizi biraz dagınık ve aceleci ilerliyordu keyifli ama aman aman dolu değildi de bu bölüm sezon finali olarak harika olmuş güzel bi bölümdü herhangi bi tabir söyleyip ufak bi kalıba sıgdırmak ıstemıyorum hoş diyebilirim sanırım ..

    3 0
  19. @joyberk

    söyleyeceğim tek şey, sakın diziyi izlemeden yorumları okumayın

    neyseki, sürekli izlediğim dizilerin yorumlarını (final/sezon finali hariç) okuma alışkanlığım yok

    yaahu bu ne saygısızlıktır! yorumunu spoiler yapsana! hem gizemin artar hem küfür yemezsin asshole!

    3 -1
  20. @Levent2015

    Dizi bence kendini aştı, oyuncuların akademi mezunu oldukları aldıkları şan eğitiminden belli. Sezon boyunca çok güzel eserleri seslendirdiler. Özellikle Eliot un sesi muhteşem. Finalde Aha grubunun hit parçalarından “Take On Me” yi çok güzel yorumladılar. 5nci sezonu merakla bekliyoruz.

    8 0