Dil SeçeneğiThe Originals 3.Sezon 14.Bölüm (A Streetcar Named Desire)

 27 Şub 16  |   57
Sinema Modu İzledim

dimaethor
altyazı çevirmeni.
Lachrimae
altyazı çevirmeni.

Yorumlar (57)

Yorum yazabilmek için Giriş yapmalısınız.

    Tüm Yorumlar

  1. @Mrtn_Lydia

    şu an farkettim de tristan ile aurora çok benziyolar

    0 0
  2. @merveblw
    Spoiler içeren alan!
    kollllll aşkımsın be
    0 0
  3. @QuarssTr

    Bu Sezon öldürülmeli yada işkence yapılmalıların listesi; Davina

    1 0
  4. @ROMEO12345
    Spoiler içeren alan!

    aptal oruspu çocogu davina

    0 0
  5. @SiKK0

    Divina kendinden nefret ettirir oldun !

    2 0
  6. @denklis
    Spoiler içeren alan!
    Klaus’un ayrıldıklarını hissedebiliyorum dediği an ben koptum zaten. Kaç defa ağladığımı hatırlamıyorum.
    5 0
    • @QuarssTr

      Anlamadım neye üzüldünüz bu kadar alt tarafı bağı koptu ölmedi ya adam.

      0 -1
  7. @ozlem1974

    şu davina ya bir tek ben gıcık olmuyorum değil mi?

    7 0
  8. @Asa Əhədova

    Yeni bolum ne zaman??

    0 0
  9. @Asa Əhədova

    Yeni bolum ne zaman yuklenecek?

    0 0
  10. @Sezenly
    Spoiler içeren alan!
    davina ah uslanmak bilmeyen küçük cadı. Bi gün ölecek ama ne zaman belirsiz
    2 0
  11. @m4trak

    güzel bölmdü sadece klaus’un dusmesi çok kotu olmus diger bölümlerde inş telafi ederler

    1 0
  12. @WatchAndLearn

    Arkadaşlar TVD nin son bölümünün devamı bu bölüm mü ? Ortak yapılıyor ya ?

    0 0
  13. @kraliceari
    Spoiler içeren alan!
    yılanın başını küçükken ezecektiniz. aya tristan aurora davina. baştan beri niyetleri belliydi öldürselerdi kurtulurlardı. sırf ortak bölümü izlemek için buraya kadar izledim. aşırı saçmaladılar özellikle kökenleri zayıf gösterdiler. klaus’u yenilmiş göstermelerine dayanamıyorum. klaus sürekli ezilen taraf olarak göstermeleri de hiç hoş değil. Şu kadar yaptığından sonra Davina’yı neden kimse öldürmüyor çözemedim. Kol kesin mi geri geldi ve neden çıplak geldi ^_^ :)
    2 0
  14. @Hegemonyak
    Spoiler içeren alan!
    Önce TVD yi izlemek gerek heralde Stefan felan ne iş anlamadım. :))
    1 0
    • @kraliceari

      önce TWD izlemelisin çünkü Rayna Cruz oradan geliyor( saplantılı vampir avcısı. vampir bir adam etki altına alarak babasını öldürtüyor bu mal da şamanlarla anlaşıyor ölümsüz oluyor vampirleri kovalıyor.) stefanı bıçağıyla yaraladı. yara Raynaya sinyal gibi birşey veriyor. Stefan oradaki vampirlerden kurtulmak için yarasını açtı Rayna’yı oraya çekti rayna’da herkesi öldürdü falan. Stefan kaçıyordu Rayna’dan. New orelans’da büyü işlemeyen bara gidiyor orada klaus ile karşılaşıyor ve bu diziye dahil oluyor ortak bölüm için. TWD’denin ortak bölümünü izlesende birşey kazanmazsın.

      2 0
  15. @leonandarya
    Spoiler içeren alan!
    Elijah ile Aya nin konusmasinda oldum ben ya gercegi aya da oldu ama dfsffsd
    0 0
  16. @texas holdem

    Hemen herkes DIVINA ya atar yada gider yapmış ama kızdaki güzellik dünya ya bedel boy kısa falan ama yüz” le bebek”…

    0 -3
  17. @klausisdaddy
    Spoiler içeren alan!
    Şu Davina….. neyse belli ki Kol onu bi güzel pişman edecek yaptıklarına. Çünkü Kol hiç bir şekilde güvenilir durmuyo. Bilmiyorum ama yeniden bi Hayley-Klaus çiftini görebiliriz diye düşünüyorum. Umarım olur ya.. Ah Marcel ah beni delü ettin. Klaus’un bağı koptuğu anda gözüm doldu. Videoyu durdurdum kendime gelmek için o kadar yani. La DAvinağğğğğğğğğ! türete türete küfrettim sana. Pisluhhhh! Neyse Klaus sen yine KING olacaksın korkma! Çünkü sen KLAUS MİKAELSON’sın… *-* :*
    3 -2
    • @taskin5480

      sen ne kullanıyorsun yaa.. ondan bende istiyorum : ))

      1 0
  18. @YeniAy

    aha herif geri döndü :D

    0 0
  19. @nakata999

    Klausun bağ kopması demek büyük bir savaş bizi bekliyor demek

    Spoiler içeren alan!
    1 0
  20. @nakata999

    Klausun bağ kopması demek büyük bir savaş bizi bekliyor demek

    0 0