Dil SeçeneğiThe Umbrella Academy 1.Sezon 2.Bölüm

 15 Şub 19  |   32
Sinema Modu İzledim

Yorumlar (32)

Yorum yazabilmek için Giriş yapmalısınız.

    Tüm Yorumlar

  1. @eklipsa

    5 numaranın adı neydi laa

    0 0
  2. @kidrikarlikruski
    Spoiler içeren alan!

    pogo çok akıllı bir şempanze .klaus çok tatlı bir müptezel .alissonu hala çözemedim .number 5 çok kasıntı .diego da öyle gibi duruyor .luther akıllı paranoyak .vanya normal .ben Allah rahmet eylesin karşim

    Spoiler içeren alan!
    0 0
  3. @kidrikarlikruski
    Spoiler içeren alan!

    pogo çok akıllı bir şempanze .klaus çok tatlı bir müptezel .alissonu hala çözemedim .number 5 çok kasıntı .diego da öyle gibi duruyor .luther akıllı paranoyak .vanya normal .ben Allah rahmet eylesin karşim

    Spoiler içeren alan!
    0 0
  4. @yamxr

    olaya ne zaman gireceğiz ya ilk iki bölüm cidden sıktı

    0 0
  5. @aybkyldrmm
    Spoiler içeren alan!
    ben hala #6 nın neden öldüğünü çözmeye çalışıyorum
    1 0
    • @Erduz

      Öldü diye biliyom

      1 -2
    • @ZzwecklosS

      @Erduz tüm sırrı bozdun .ss

      0 0
  6. @keremix

    Dizi yavaş ilerliyor diyenlere bir iki bölümde her şey olup bitcekmi?.gidin o zaman film izleyin ..bu tip dizi izleyicisi için güzel

    2 0
  7. @iamsevvalx

    sondaki müziğin adı ne

    1 0
    • @dr_k

      never tear us apart

      0 0
  8. @YeniAy

    İlk bölümden daha iyiydi ama hala emin değilim. Üçüncü bölüme de şans vereceğim galiba.

    1 0
  9. @Ferhatonurrr

    Aklıma bir şey geliyor ama acaba bu çocukların babası hiç ölmedi mi ? Acaba bu maymunun içinde mi aslında ölen maymun da bu kendini onun vücuduna mı aktardı bi şekilde ? O ölülerle konuşan çocuk o yüzden mi babasıyla konuşamıyor öldüğü halde ? Hem gözlüğe de ihtiyacı yok artık belki o bıraktı gözlüğü orda o diego geldi çaktırmadan aldı gözlüğü maymundan sonra ilk o gelmişti çünkü öldüğünde adamın yanına. Haklımıyımdır bilmiyorum bakalım

    1 0
  10. @demiffect

    25. dk da kaldım

    0 0
    • @Mentoai

      Sen uzun dizi görmemişsin

      0 0
  11. @tellapasha

    daha izlemedim ama 57 dk ne allah aşkına ya

    0 -1
  12. @Furkanc7

    Gidişat güzel devam ediyor bence .

    0 0
  13. @Furkanc7
    Spoiler içeren alan!
    göz 1. numaradaydı ama 7. numaranın cesedi yoktu
    0 0
  14. @zevy

    5 numara favorim

    6 0
  15. @sonlk

    dont stop me nowwwwwww

    3 0
  16. @themisjustice

    ilk iki bölüm çok sıktı be nezman girecez olaya

    0 -6
  17. @YourMyLife

    Diziyi bitiricem dedim ama çok fena sıkıldım kapatıyorum bukadar saçma bir dizi hayatımda görmedim zamanım bol olmasına rağmen izlemiyicem keşke yapmaya ugrasmasalarmis sex education bilen bundan daha iyi…

    0 -32
  18. @ilhantuzun

    merak ettim,neden olanları yorumlamak yerine, ileriye dönük tahminler yaparız ? zeki olduğumuzu mu ispatlamak isteriz,yoksa yanılmaktan haz mı alırız ? neyse… bunlar bayağı bir ezik süperler, bana şunu düşündürttü, süper bir güç dert mi yaratır, üstün bir insan mı ?

    6 -10
  19. Spoiler içeren alan!
    Bu Vanya’da bi amcıklık var
    7 -12
  20. @merveayd

    klaus çok değişik

    2 -1
  21. @uykupezevengi

    klausun gözleri ne kaa güzell

    0 0
  22. @Isabelle

    cidden baya iyi number 5 favorim

    10 -1
  23. @crieszy

    benim için dizi şimdi başlıyor. İlk bölümden pek keyif almamıştım.

    2 0
  24. @Kirizalid
    Spoiler içeren alan!
    Gelecekte 7 numaralı gücü olmayan kızın cesedi yoktu? Acaba gücü olmadığı için yıllarca dışlandığından intikam mı almak istedi?
    2 -7
    • @Mesdia
      Spoiler içeren alan!
      Yok o kız isteyerek kötü bir şey yapmaz ama başkaları zorlayarak yaptırabilir. Mesela şu keman dersi verdiği adam biraz güvenilmez bi tip bizim kıza bir şey yaptırtabilir.
      1 -4
    • @Mesdia

      Çok zekiyim. En belli olasılıklardandı şuan 7. bölümdeyim. Aşağıdaki spoiler sezonun spoilerı. Yani o yüzden bence bakmayın.

      1 -2
    • @Kirizalid

      Arkadaş yorumumu spoiler içine yazmışım. Kimseye zorla okutmuyorlar. Sadece tahminde bulundum. Zaten bariz bir şeydi. Sırf eksilemek için eksileyenler var. Bu kadar dert etmeyin her şeyi.

      5 -2