Dil SeçeneğiThe Umbrella Academy 1.Sezon 8.Bölüm

 15 Şub 19  |   35
Sinema Modu İzledim

Yorumlar (35)

Yorum yazabilmek için Giriş yapmalısınız.

    Tüm Yorumlar

  1. @busramyblk

    ULAN VANYA

    1 0
  2. @gecedeki.kedi
    Spoiler içeren alan!
    ilk başta vanyayı çok sevmiştim ama azıttı sonradan. son kısım kesinlikle aşırı heyecanlıydı ikinci sezonda allison olmayacak mı:( zamanla ilgili bir şeyler olursa geri döndürebilirler belki..
    0 0
  3. @Mrss.Winchesterr

    Şerefsiz pislik Vanya

    Spoiler içeren alan!
    Vanya tam bir şerefsiz. Kız kardeşi gelmiş ona olanları anlatıp yardım etmek için hayatını tehlikeye atıyor o ise hala gelmiş onu seviyorum diyor kızın dediklerini takmıyor. Allison geçmiş ile bu günü birleştirince her şey yerine oturdu. Ama salak Vanya o kadar ilgi ve güç manyağı olmuş ki onların sarhoşluğu ile kız kardeşini öldürdü. Şerefsiz pislik insan kardeşini dinler önce ama olur mu bu salak artık benim güçlerim var kork benden havası ile güzelim kızı öldürdü üstüne üstlük hala ona yardım etmeye çalışırken boğazını kesti birde bırakıp kaçtı. Bu kadar şerefsiz bir pislik olunmaz. İnşallah tez zamanda geberirsin Vanya. Babalarının yöntemi ne kadar doğru olmasa da aldığı karar çok doğruymuş.
    1 0
  4. @Minelf

    Allison a üzülmeyen bi benmiyim ya sürekli kızıma gidiyorum diyip duruyodu mal neyse bir maldan daha kurtulduk

    2 -12
  5. @sevilx

    Ne uzattiniz beeee bir dizi anca bu kadar agir ilerleyebilir

    1 -3
  6. @Scapeqrace

    Diziye başladığımdan beri bu Vanya dan nefret ediyordum. Gerek tavırları gerek her şeye olan ilgisizliği, gülümsememesi bile hatta tipine bile gıcıktım mk Allison kadar güzel bir kadın var dizide siz ona gidip bu çirkin karıyı rol arkadaşı olarak vermişsiniz zevkinize sıçam aq daha güzel birini bulamadınız mı? Neyse gıcıktım şimdi daha çok sinirlendim bu yaptıgına amk inş gebertirler bunu :D

    14 -2
  7. @vahbelindaa

    Vanya hem zevksizsin hemde sonradan görmesin hem malsın hemde çok edilgensin yıllar sonra güçlerini kullanıyorsun ilk önce git kardeşini öldürüyorsun,öldürüyorsun bari başından ayrılma Allison’ı bilmem ama ben seni affedemem

    8 1
  8. @vkopuzoglu

    Bir insan ancak bu kadar mal olabilir. Babalarını hiç sevmedim ve uyguladığı yöntemler tamamıyla yanlış olsa da kararları ne yazık ki doğru olmuş. Yine de başka şekillerde bunu yapabilirdi. Çocukları deney faresi yerine çocuk olarak görse belki herkes hayatta olurdu. Ayrıca Vanyaya zaten uyuz oldum güçlerinin olabileceğini ve en güçlüleri olabileceğini de çok önceki bölümlerden tahmin etmiş olsam da bu kadar mallık olmaz. Tamam bir yerde seni eziklediler haklısın, dışladılar haklısın ama kardeşini dinler iki dk insan. İşte bir kere sen özelsin böylesin, şöylesin diyene kapıldı bu kadar ilgi arsızı olunmaz.

    4 0
  9. @polisyon
    Spoiler içeren alan!
    5 Allisonu kurtaracak
    3 -1
  10. @rifateygl

    milletin bu kadar vanyaya laf neden söylüyor diye merak etmiştim haksız degiller

    6 0
  11. @hzmervs

    bu küçük beş numara kesin zamanı geriye falan alıp allisonu kurtarcak

    4 0
  12. @esmasuna

    ]Vanya hoşsun ama boşsun

    5 0
  13. @Matbusta

    vanya kadar itici ,yıkık, o çocuğu (annesi belirli bir miktar para karşılığı cinsel birliktelik yaşayan ) görmedim umarım geberir.

    1 0
  14. @Kermit83

    Bazen insan sevgisizlikten ilk gördüğü kişiye sarilir doğrusunu yanlişini düşünmeden yazik oldu alisona

    5 0
  15. @theiszeynep

    NANKÖR VANYA

    2 0
  16. @gecekusu

    ilk bölüm canı sıkılanların vefa bitti sefa başlıyor son 3 bölümde.

    Spoiler içeren alan!
    ulan en sevdiğim karakterdi allison aga bee acayip etkiledi beni salak vanya ya.Parayla tutulan elemanı sorguluyorlarken hemşire kesti sorguyu,Allison diyemedi herhalde benim kardeşim tehlikede dünkü kız bu muydu diye nadir mantık hatalarındandı.
    1 0
  17. @GenX
    Spoiler içeren alan!
    Allison’ın ölümüne zerre üzülmedim açıkçası, nasılsa zaman yolcuğu falan filan araya sıkıştırıp geri getirirler.. Getirmezlerse de çok büyük sorun değil, kurşundan hızlı dedikodu üretecek hali yok :D
    2 -1
  18. @dilekkeskin

    bölümün adı sonunda herkes ” oha ” modunda kalacak olmalıydı bence !!! :)))

    6 0
  19. @G-khan

    tam bir sonradan görmesin vanya

    33 0
  20. @Nykx

    Resmen ohalık bölümdü…

    1 0

Bu bölümü beğendiniz mi?