Dil SeçeneğiVikings 2.Sezon 7.Bölüm (Blood Eagle)

 11 Nis 14  |   35
Sinema Modu İzledim

Yorumlar (35)

Yorum yazabilmek için Giriş yapmalısınız.

    Tüm Yorumlar

  1. @barkola.ss

    Farenin anası sikildi* NET

    0 0
  2. @dadoo

    olum ragnar sen nasıl bi ruh hastasısın öyle

    0 0
  3. @sfr_mei

    kına gecesi yaptılar adama

    0 0
  4. @lavenka

    ‘aha da kardeşim’ ne lan njkwnkjve

    6 0
  5. @sarıpapatyaesra

    Yeminle ruh hastası bu Ragnar. Bakışları gülüşü filan akıl hastası gibi :)))

    7 -1
  6. @Talhaunals

    Peki lagertha nın güzelliği ne olacak. Sade bir güzellik ve seyir zevki katıyor

    4 0
  7. @navyfenty

    Çocuk istismarcılarına televizyon naklen yayın şu kartaldan yapmak lazım :)

    3 0
  8. @Mercyxw
    Spoiler içeren alan!

    OĞULLARINDAN BİRİ KRALIN KIZI İLE EVLENECEK demişti kahin, kral aelle’nın kızı ve Bjorn

    0 -1
  9. @berkvenedik

    Yine mükemmel bir bölümdü, özellikle bitişi

    Spoiler içeren alan!
    Earl Ingstad’ın Lagertha olduğunu hepimiz anlamıştık bence :) şu dizideki en taşaklı kadınsın Lagertha, sonu da efsaneydi bu arada kan kartalını daha yakından görmeyi isterdik ama
    6 0
  10. @SanBedu
    Spoiler içeren alan!
    Anlamadığım olay şu ki saçma gelen olay da aynısı, savaşlarda bir balta darbesi bir ok darbesi bir kılıç darbesi ile hıkık diye ölürlerken adamın içini dışına getirdi oluk oluk kan aktı hala devam et der gibi başını sallamalar “Geçir bi tane daha acısada hayattayım uleeyn” der gibi dim dik durmalar, etkileyici bir sahne ama saçma
    2 0
  11. @meliisyo

    yavaş Ragnar, adamın ciğerini söktün

    3 0
  12. @YusufArdaER

    kan kartalını görmek çok istedim lan

    0 0
  13. @ICarpeDiem

    ya ben bu diziyi başka bir siteden izlediğimde şunu fark ettim bu sitede +18 içerikleri çok görüntülememişler çok iyi hatırlıyorum kral horik’in oğluyla Siggy sevişeceği zaten o çıplaklığı göstermişlerdi :D ama bu sitede yok.

    0 0
    • @FKTS

      porno mu izliyorsun dizi mi

      2 0
  14. @alperenK

    ulan bir sen, bir ben, birde bebek ne ? asdfghjklasdfghjklasdfghjkl

    4 0
  15. @symba

    artık dizinin %10 savaş vikingler vs. %90′ ı hamile kaldım oldu

    5 0
  16. @veysel ekinci

    Dizi güzel akıcı daha öncede izledin dayanamadım kapatım ama demeki sabırlı olmak gerek güzel dizi

    1 -1
  17. @veysel ekinci

    Harbiden bu vikinglerde hic namus şeref yok be floki daha bir kaç bölüm önce evlendği kişiyi başkasına hediye etti şimdi ise evlendi

    1 -2
  18. @sadocan

    herkes hakkettiğini yaşıyor… Krallll ragnarrrrrr

    0 0
  19. @ZarathosGG

    Son Kısımda İçim Gitti Be

    0 0
  20. @BLOOD EAGLE

    efsaneler araasında olmayı hak ediyor

    1 0

Bu bölümü beğendiniz mi?