Dil SeçeneğiVikings 5.Sezon 20.Bölüm Sezon Finali

 1 Şub 19  |   142
Sinema Modu İzledim

Çeviri Durumu:
%100 çevrildi.

dimaethor
altyazı çevirmeni.

Yorumlar (142)

Yorum yazabilmek için Giriş yapmalısınız.

    Tüm Yorumlar

  1. @sfr_mei

    yeni sezonda görüşmek üzere

    0 0
  2. @birhatengin

    Blu tv yayın haklarını almış 6. Sezon olacakmı

    0 0
  3. @AZEreus
    Spoiler içeren alan!
    Ragnari hatirlatma gibi gormek bile gozlerimi doldurdu dusunsenize sag kalmis 6 ci sezonda geri donuyor varya oyle bi aglarim ki sevincden sizce sag kalma ihtimali varmi mesela lagertha yi kurtaran cadi kadin wessex taraflarda oldugnu gorduk ve lagertha yi ragnarin oldugu araziden bulmus galiba onuda bulmus olsa iksirlerle tedavi etmis olsa super olur teori uretmekten uyuyamiyorum lan saat 4 oldu 2 de bitirdim diziyi umarim benim gibi dusunenler vardir

    Your fight is not over yet

    0 -2
  4. @Forester3
    Spoiler içeren alan!
    son sahne çok saçmaydı 1 ubbe neden savaş bitince geldi 2 o kadar savaşcı varken 20-30 kişiye neden bjorn karısı hvirtsek harald daldi normalde ivarin ordan kacmasi imkansizdi 3 sakat adam o kadar zamanda nasil fredyi yataga koydu nerden kacti hem neden hic biri ivari aramiyor yada arayin demiyor sonucta o kadar zamanfa uzaklasamaz neyse bjorn kral oldu yeter
    0 0
  5. @iLLegaL_boy1

    Harika bir sezon daha bitti.Yeni sezonu sabırsızlıkla bekliyorum.

    0 0
  6. @[email protected]

    ragnardan sonrası zor oldu ama yinede iyidi ragnar legerta floki dizini efsaneleri öbürleri görevlerini yapmışalrr

    0 0
  7. @Melih_Akd3456
    Spoiler içeren alan!
    deneme
    0 0
  8. @Ragnarltbrk

    5 sezon bittimi? Bittiyse 6 sezon ne zaman yayınlanacak

    0 0
  9. @mrkayadb

    Yeni sezonlar daha kötü veya dizinin kalitesi düşüyor gibi yorumları herkesten okuduk ve tekrar aynısını yazmayacağım. Fakat şunu söylemeliyim ki

    Spoiler içeren alan!
    Ragnar’ı anı olarak bile birkaç sahnede görmek

    beni o kadar mutlu etti ki ne kadar özlediğimi fark ettim. Bu kadar…

    2 -1
  10. @fsbezh

    Sakat adam üstündeki kadını yatağa taşı sonra da oradan kaç.Sakat sakat olalı böyle iş görülmedi…

    6 -2
  11. @inceprivate

    yeni sezon ne zaman gelecek ?

    0 0
  12. @Sezear

    Dostlar İvarı çok seviyorum ama yeni sezonda çok kan dökecek gibi bjorn un gördüğü hayal bence ivarın intikam için döndüğü zaman zaten 6.sezon final olucak ama ivarın sondaki bakışı zaten büyün intikamı ve olacakların spoileri gibi duruyor HEIL IVAR

    1 -6
  13. @Reynxow
    Spoiler içeren alan!
    Şimdi benim beyin yandı.Björn kılıcı aldıktan sonra neden etrafındaki herkes ölmüş gösterildi,ilk savaşta Ivar rollo’ya sığınmıştı,şimdi bizim elemanlar freydis olmasa büyüük bir kazığa oturuyordu.Ayrıca ubbe nerden geldi,noooluyor abi Müge Anlı’nın yaptırdığı aile buluşmaları gibi.Şimdi bekle anam 2020’yi….Gidem de ilk bölümden tekrar izleyem.Ah Ragnarım vah Ragnarım…..

    https://www.youtube.com/watch?v=6z2_b0-6ZW0

    5 0
    • @Saynars

      Ahahahah komikmiş kardeş xD

      0 0
    • @vaytcloud

      çok iyi ya :)

      0 0
  14. @esatbener

    Ragnar ile ilgili olan içerikler beni benden alıyor güzel final yapmış ragnar ilah olsa taparım

    2 -7
    • @13merto

      Öyle değil mi zaten moruk. Ne zaman görsem kırk yıllık babamı görmüş gibi mutlu oluyorum. Bunun başka açıklaması olamaz. Ragnar Lothbrok ilahtır.

      4 -8
    • @Saynars

      Salak mısınız olum siz?…

      0 -1
  15. @Aysnikorn
    Spoiler içeren alan!
    Bölümü izlerken aklıma game of thrones’un battle of bastards bölümü geldi. Orada Jon koca bi orduya karşı tek başına saldırmaya çalışıyodu aptalca ve Ramsey de çok başarılı stratejiler yapıyodu little finger vadi askerleriyle gelmeyeseydi Jon savaşı asla kazanamazdı. Vikingsdeyse Ivarı sevmesem bile çok dahice strateji oluşturduğunu inkar edemem ve Bjornun da plansız fikirsiz öyle dümdüz savaşa gitmesi bana saçma geldi ki Freydis gizli geçiti söylemeseydi Bjornun Kattegatı alması imkansızdı.

    Ama yine de uzun zaman sonra kendimi gerçekten Vikings izliyomuşum gibi hissettim ve son sahnede Lagerthayla Ubbenin gelişi ve ayrıca Ragnarı görmek duygulandırdı.. :’)

    3 -2
  16. @Babilik

    Frediys kadar mal bir insan görmedim abicim neden gidiyorsun :D Ruh hastası mısın? :D

    5 0
  17. @Adnank

    Şimdi işin yoksa bekle yeni sezonun gelmesini

    2 0
  18. @Dream2158

    “Ne ekersen onu biçersin” atasözünden yola çıkarak: Froye, bebeğinin asıl babasını nasıl öldürttüyse aynı o şekil kendisinin de ölmesi çok ince bir dokunuştu.

    7 0
  19. @donnie.darko

    Ironside yargı dağıtıyor…

    Bu arada yerli dizi izler gibi yabancı dizi izlemeyin arkadaş, “üff slk ivar, aptl floki” gibi yorumlar nedir ya? Sen sevmedin diye adamlar diziyi değiştirecek aynen çomar aynen :d

    3 -1
  20. @mustix619

    İzlandaya gittikten sonraki Floki’yi anlamak da önemli. O devirde hümanist bir anlayışa sahip olmak çok zordu. Avrupa karanlık çağını yaşıyor, vikingleri zaten biliyoruz, dinler insanları ve devletleri ele geçirmiş. Bu şartlar altında barbar olmamak gerçekten zor.

    Spoiler içeren alan!
    Yine flokinin yanardağın içinde pagan tanrılarını ararken haç bulması, akabinde Ubbe’nin pagan tanrılardan yardım isteyip ölümüne dövüşü kazanması da ilginç göndermeler gerçekten.
    4 0