Dil SeçeneğiVis a vis 2.Sezon 10.Bölüm

 4 Mar 18  |   35
Sinema Modu İzledim

asosyalpsikolog
altyazı çevirmeni.

Yorumlar (35)

Yorum yazabilmek için Giriş yapmalısınız.

    Tüm Yorumlar

  1. @icecream52

    Şu ana kadar izlediğim ennn iyi bölümdü

    Spoiler içeren alan!
    tüm bölüm boyunca duygu patlamaları vardı. Oyunculuklar çok güzeldi. Şu aşçı karının ağladığı sahne mükemmeldi.
    0 0
  2. @casper2109
    Spoiler içeren alan!
    La babasını neden öldürdünüz?
    0 0
  3. @pokerface34

    Müdire ne kadar vasat. en büyük acıları yaşıyor mecerana

    1 0
  4. @morilockartyed
    Spoiler içeren alan!
    babaya çok üzüldüm ya of
    0 0
  5. @Kubrarumeysakuru

    Üzüldüm bak babaya

    0 0
  6. @AysegulDemirkol

    Müdürenin acil olarak diziden çıkması gerek.Zaten doktor yönetiyor :)

    3 0
  7. @nOnstOp

    Bahtsız bedevi Macerana :(

    2 0
  8. @Susayan
    Spoiler içeren alan!
    Bölümdeki helikopter=Türkiye’deki adalet
    0 0
  9. @Eylsfk

    bölüm süperd,i

    Spoiler içeren alan!
    vay macerana çıldırdın 2 kardeş kaldınız castıllo sen bir şeye karışma aq karim öldi ohhh
    1 0
  10. @Kermit83

    Valla ben geç başladım ama bağımlısı oldum macarenayı hayat ne hale getirdi ve giderek büyüdü eskiden korkusuzdu şimdi ondan korkuyorlar

    2 0
  11. @Erkan1977
    Spoiler içeren alan!
    Vay beee süslü Macerana dan bildigin ZEYNA cikti ortaya…
    0 0
  12. @onuro903
    Spoiler içeren alan!
    yaprak döker bir yanımız… derken bu nasıl bölümdü dedim
    0 0
  13. @ilkexx

    Yahu bu ispanyolların kendi polislerine bir garezi mi var acaba? Çok salakça gösteriyorlar. La casa de papelde de gördük tek bir adam sırf zekasıyla bütün polisleri elinde oynattı. Burdaki polislerin de etmediği salaklık kalmadı. Vallahi enteresan.

    8 0
  14. @cemyurt

    Seni komser yapanın ben ta…..

    3 0
  15. @Ozqur_99

    Nasil Son bölüm Buyaaa Vay Yaprak Dökümü

    0 0
  16. @batuxddddddd
    Spoiler içeren alan!
    bu nasıl bi sondur
    1 0
  17. @baranbaybars
    Spoiler içeren alan!
    bütün ailesine koydu macerana anne de gitti babada .. şirketi evli sevgilin için hileli iflas ettirdin batırdın şirketi muhasebecisi olarak. sevgilin işi sana yıktı diye hiç bir halt yapmamış gibi ben suçsuzum dedin aileni de bulaştırdın işe al sana sonuç :))) en azından en sonunda mısırlıyı sağlam öldürdü bu iş zulemaya yaradı tabi gelecek sezonda ölen mısırlının annesi çıkmazsa piyasaya :)
    1 0
  18. @imppaint
    Spoiler içeren alan!
    anne: kocam hapse düşmesin, oğlum ölmesin diye öldü
    baba: oğlum kızım ölmesin diye öldü
    ağbide de muhtemelen kardeşim ölmesin diye ölecek,
    kız da komple psikopat olum çıkacak anlaşılan.
    3 0
  19. @bucurbox

    Dizinin giriş müziğini bulamıyorum. Çevirisi olabilir mi acaba.

    Spoiler içeren alan!
    Yuh anasının gözü. Leo gitti bu aile bir daha toplanmaz. KArim de gitti. Yorgan bitti kavga bitti hadi maca ile fabio sevişsin artık
    2 0
  20. @Caukoo

    Her geçen bölüm masadan birer birer eksiliyor dostlar…

    5 0
  21. @Elias
    Spoiler içeren alan!
    Castillo adlı gerizekalı tüm dizideki en vasıfsız ve uğursuz oluşum. Almadığı can, kurutmadığı ocak kalmadı. Bir de sırtını sıvazlamazlar mı? Bok var sanki.
    18 0
  22. @Glsm34
    Spoiler içeren alan!
    ben boyle o.cocugu beyinsiz bir hapisane muduresi gormedim (hic gormedim amaneyse) insan kendi akliyla hic mi birsey yapmazda devamli birilerinin sozleriyle hareket ediyor sen birakda doktor gecsin başa mk sinir oldum . O.cocuguna yine yaa

    bu bölüm bayagi üzücü

    3 0
    • @Asteroid

      hiç görmedim kısmı beni çok etkiledi NDIOSBNDIOBAS

      0 0
  23. @dogukan11
    Spoiler içeren alan!
    aga araba zırhlı dediler leo iki adamıda camdan vurdu kurşunlar arabaya girdi :d ama güzel bölümdü ilk sezon bok gibiydi
    1 -2
  24. @sevdereyiz

    siz bu sezona çok sıkıcı diyorsunuz da 1. sezonu uyuyarak izledim bu sezon kalbim çıkıyor aq

    1 -1
  25. @Drugsand

    Son sahneyi ağzım açık izledim.

    3 0
  26. @kbdag
    Spoiler içeren alan!
    Şu ailenin başına gelenler off off. Babasına çok üzüldüm adamın tek istediği ailesini kurtarmaktı bile bile kendini feda etti.
    Macarena yerinde ben de olsam bende gebertirdim o iti.
    0 0
  27. @hopes_rebekah

    işler nerden nereye geldi parayı aldılar kullanamadılar

    Spoiler içeren alan!
    onun yüzünden kaç kişi öldü mk
    0 0
  28. @Rio.

    Çeviri için teşekkürler, Ne bölümdü be…

    0 0
  29. @vdan

    33.30 dak çalan müzik yazarmısınız tşkl

    0 0
    • @Hitokiri Kenshin

      Şarkının adı Yo no estaré. Sadece Vis a Vis dizisine özel yapılmış. Bu isimle aratırsanız resmî kanal YouTube’a dizideki sahneyi yüklemiş. Başka da bir yerde yok maalesef. İspanyollar da çok beğenmiş ve şarkının normal versiyonu olmadığı için kızmışlar. Bir saatlik araştırma sonucunda ulaştığım bilgi budur :)

      25 0
  30. @vdan

    33.30 dak piknik yaparken çalan parçayı yazabilirminiz tşkl

    0 0
  31. @Soner369
    Spoiler içeren alan!
    kızın sülalesi ölmeye başladı a.q kimse kalmayacak yakında.
    0 0
  32. @dreamlike

    Ne bölümdü yaaaa :(

    0 0
  33. @mustafa 57

    Gozyaslarim sel oldu 1 gunde 2 kayıp

    1 0