Dil SeçeneğiWynonna Earp 4.Sezon 4.Bölüm (Afraid)

 17 Ağu 20  |   9
Sinema Modu İzledim
Çeviri Durumu:
%100 çevrildi.

elnikurt
altyazı çevirmeni.
Bölüm Özeti & Çeviri Notları
Wynonna, hem eski dostları hem de asırlık düşmanlarıyla buluşacaktır.

Yorumlar (9)

Yorum yazabilmek için Giriş yapmalısınız.

  1. @Senanida

    Nicole’ a çok değişik şeyler olmuş ama bize göstermiyolar nedense yada ben malım.
    ü

    0 0
  2. @brgldsk

    Bu sezon Nicole’e aşırı gıcık oldum çok aptalca davranıyor

    0 -1
  3. @birisisisi

    Artık Nicole ün 18,5 ay boyunca ne yaptığını azcık daha açabilir misiniz yoksa burda çatlicam

    3 0
  4. @birisisisi

    Artık şu Nicole ün 18,5 ay boyunca ne yaptığın ucundan verseniz mi acaba he ne dersiniz.
    Bu arada Katherine bu sezona iyi başladı

    2 0
  5. @Sykoman

    @eksikizgi Salak rolü mü? Zaten atalarından gelen silahla iblisleri vurmak dışında bir yeteneği yoktu hatırladığım kadarıyla… Haa pardon fazla içki içebilme ve s.x esprileri yapma yetenekleri de vardı… O kadar da haksızlık yapmayalım yani ;)

    1 -2
  6. @mersinli

    Aman allahım beynim yandı ne oldu ne bitti şimdi. Bu arada muhteşem ikilimizi daha aktif izlemek seyir zevkimi arttırıyor ama konu teklife geldiğince hep bir şey olup arada kaynaması da can sıkıntısı. Çevirmen kalemine yüreğine eline sağlık sayende anlayarak izliyorum teşekkürler

    2 0
    • @eksikizgi

      ben de hemfikrim ne olup ne bitiyor sonunda ne oldu öyle hiçbir şey anlamadım umarım ilerleyen bölümler de toparlanır konular

      2 0
    • @eksikizgi

      wynonna artık salak rolünden çıksan mı ;)

      0 0
  7. @mersinli

    Allahım beynim yandı gerçekten ne oldu ne bitti şimdi bu arada konu ne zaman teklife gelse birşey oluyor üzülüyorum ve muhteşem ikilimizi bu sezon daha aktif izlemek seyir zevkimi arttırıyor. Çevirmenin eline kalemine yüreğine sağlık sayende ne dediklerini anlayarak izliyorum

    0 0